شناسهٔ خبر: 65793025 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پلمب حداقل ۶ واحد صنفی در شب گذشته

در سه روز گذشته بیش از ۶۰۰ بازدید صنفی انجام شد که در در شب گذشته حداقل ۶ واحد صنف پلمب شد.

صاحب‌خبر -

پلمب حداقل ۶ واحد صنفی در شب گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرماندار مشهد نیز در جمع خبرنگاران گفت:: ۴۵۰ نفر از بازرسان حوزه‌های نظارتی به صورت شبانه‌روزی امر نظارت بر بازار و حوزه‌های خدماتی را در دستورکار خود دارند.

محسن داوری با بیان اینکه در اطراف حرم چهار قرارگاه نظارتی ایجاد شده که در چهار خیابان منتهی به حرم قرار دارد، افزود: هر قرارگاهی دو ایستگاه سیال دارد که به صورت فعال در حال نظارت از بازار هستند.

وی  از پلمب حداقل ۶ واحد صنفی در شب گذشته خبر داد و گفت: در سه روز گذشته بیش از ۶۰۰ بازدید صنفی انجام شده و حدود ۳۰۰ میلیون تومان نیز به کسانی که متضرر شده بودند، بازگشت داده شد.

فرماندار مشهد در خصوص بازدید از غرفه‌های تنظیم بازار در سطح شهر مشهد هم افزود: تدابیری ویژه‌ای در ایام تعطیلات اندیشیده شده است تا برای زائران و مجاوران در ایام سال تحویل امور رفاهی در نظر گرفته شود.

داوری با بیان اینکه بازدیدی از خدمات شهری داشتیم تا از نحوه خدمت‌رسانی به مردم را از نزدیک مشاهده کنیم، گفت: پیش‌بینی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازار‌های موقت انجام شده است، خدمت‌رسانی خوبی به مردم ارائه می‌شود و مردم نیز رضایت داشتند.

وی  افزود: قرارگاه خدمات سفر به صورت شبانه‌روزی در خدمت زائران قرار دارد و پاسخگوی نیاز آنها است.

فرماندار مشهد درباره تمهیدات لازم در لحظه تحویل سال گفت: در شب تحویل سال نو، حمل و نقل درون شهری به صورت شبانه‌روزی به سمت حرم فعال است. همچنین تمام ظرفیت‌های مسقف حرم نیز فعال شده تا زائران را در حین بارش باران مدیریت کنند.