شناسهٔ خبر: 65714026 - سرویس استانی
منبع: ایلنا | لینک خبر

رسیدگی نهایی به پرونده احتکار ایران خودروی خراسان

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: پرونده تخلف احتکار شرکت ایران خودروی خراسان در مرحله رسیدگی نهایی است، در این راستا بازرسی‌ها و اخذ گزارش واگذاری خودروها همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مرتضی مدنی در نشست خبری افزود: در مرحله اول ورود به این پرونده بیش از هفت هزار خودرو به مشتریان تحویل داده شد.

وی ادامه داد: یک شرکت خودروسازی دیگر نیز با ١۶ شاکی خصوصی به علت گران‌فروشی خودرو به بیش از ٣١۴ میلیارد ریال جریمه نقدی در حق دولت و ٣١ میلیارد ریال در حق شاکیان محکوم شده است.

مدیر کل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی اضافه کرد: شرکت خودروسازی دیگری نیز با پنج شاکی بیش از ١٠ میلیارد ریال در حق شاکیان و بیش از ١٠۴ میلیارد ریال در حق دولت محکوم شده است.

وی در ادامه گفت: گشتهای تعزیرات در طرح نظارت بر بازار در ایام ماه رمضان و عید نوروز از ١٢ اسفند فعال است و در اطراف حرم مطهر رضوی نیز چهار پایگاه با حضور نمایندگان دستگاه های نظارتی و قاضی تعزیرات حکومتی مستقر شده است.

مدنی اضافه کرد: نظارت بر بازار کالاهای اساسی، مراکز اسکان، حوزه درمان و دارو در اولویت طرح نوروزی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی است.

وی ادامه داد: از ١٢ اسفندماه تاکنون ٩۶۶ مورد بازرسی در قالب این طرح انجام شده و ۵١۴ پرونده تخلف تشکیل شده است.

انتهای پیام/