شناسهٔ خبر: 65712542 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اقامه آخرین نماز جمعه سال ۱۴۰۲ در قلاویزان:

معراجگاه شهدا، مصلای نماز جمعه مهران می‌شود

خبرگزاری صدا و سیما

قلاویزان، نقطه ایثار و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام و لشکر شجاع حاج قاسم سلیمانی، فردا، جمعه ۲۵ اسفندماه، مصلای نماز جمعه مهران می‌شود.

صاحب‌خبر -

معراجگاه شهدا، مصلای نماز جمعه مهران می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ به منظور گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و رزم آوری‌های لشکر همیشه پیروز ۴۱ ثارالله به فرماندهی شهید، حاج قاسم سلیمانی در این منطقه، آخرین نماز جمعه سال جاری در محل زیارتگاه ایثار قلاویزان از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس برپا می‌شود.
نماز جمعه این هفته شهرستان مهران که در یادمان قلاویزان و به امامت حجت الاسلام امینی برگزار می‌شود به صورت زنده از شبکه بین المللی خبر پخش خواهد شد. 

قلاویزان یکی از مناطق عملیاتی استان ایلام و شهرستان مهران است که ارتفاعات آن در تصرف دشمن بعثی بود و بر دشت و رزمندگان اسلام مسلط بود.
 محور بسیار سخت و حساس قلاویزان را هیچ کدام از فرماندهان حاضر نبودند بپذیرند، چون که احتمال موفقیتِ عملیات، صفر بود و از آن طرف، همه حساب و کتاب‌های منطقی و نظامی می‌گفت، احتمال قتل عام رزمنده‌ها و شکستِ کامل عملیات صد در صد است. حاج قاسم و فرزندانش تنها با نیروی ایمان و دلاوری و رزم آوری موفق به بازپس گیری منطقه قلاویزان مهران و شکست کامل دشمن تا به دندان مسلح و مسلط بر منطقه شدند و مهران آزاد شد.