شناسهٔ خبر: 65526199 - سرویس علمی-فناوری
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رونمایی از دستاورد‌های فناورانه

محصولات فناورانه به منظور معرفی نمایش آخرین فناوری‌های نوین کشور در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۴) رونمایی می‌شود.

صاحب‌خبر -

دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رونمایی از دستاوردهای فناورانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما در نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس ۲۰۲۴ برای نخستین بار «جشنواره پیشگامان» شامل برگزاری غرفه محصولات فناورانه برتر کل کشور و رونمایی از محصولات با فناوری بالا اجرا می‌شود.

بر اساس فراخوان منتشر شده توسط دبیرخانه اینوتکس، از شرکت‌های متقاضی که دستاورد‌های جدیدی در تولید محصولات دانشی حوزه‌های مختلف فناوری دارند، دعوت شده است تا در فرایند انتخاب برترین محصولات و دستاورد‌های فناورانه کشور مشارکت کنند.

از جمله شاخص‌های موثر در انتخاب محصولات برتر می‌توان به معرفی نشدن محصول و یا نوع ارتقا یافته آن در نمایشگاه‌ها، جشنواره‌ها و رسانه‌های داخلی و خارجی کشور، نبود مشابه داخلی، کامل بودن فرایند تجاری‌سازی و دارا بودن مجوز و تأییدیه فنی از مراجه ذی‌صلاح اشاره کرد.

شرکت‌هایی که محصولاتشان در اینوتکس ۲۰۲۴ رونمایی می‌شود، علاوه بر بهره‌مندی از فرصت‌ها و مزایای ذاتی برگزاری مراسم رونمایی، می‌توانند از مزایایی شامل حضور به صورت رایگان در غرفه ویژه پیشگامان، رونمایی از محصول با حضور وزرا، معاونان رئیس‌جمهور، صاحبین صنایع، قرارگیری محصول برتر در سامانه فن‌بازار ملی ایران، پوشش خبری و تبلیغاتی از طریق ساخت مستند، انجام مصاحبه و هماهنگی پخش در رسانه‌های دیداری، شنیداری و نوشتاری و ارائه جوایز مادی به محصولات برگزیده بهره‌مند شوند.

متقاضیان می‌توانند برای حضور در فرآیند ارزیابی انتخاب محصولات برتر فناورانه کشور، از طریق وبگاه IPF.inotex.com ثبت‌نام کنند. مهلت ثبت نام و ارسال فرم حداکثر تا ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ ادامه دارد.

همچنین متقاضیان برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانند با دبیرخانه جشنواره پیشگاه به شماره تماس ۰۲۱۸۸۹۸۷۲۶۷ و ۰۹۱۲۰۸۳۵۰۱۹ تماس بگیرند.

دعوت از دانش‌بنیان‌ها برای رونمایی از دستاوردهای فناورانه

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (اینوتکس ۲۰۲۴) روز‌های ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس و در سه بخش نمایشگاهی، رویداد‌های تجاری و ترویجی و رویداد‌های برخط برگزار خواهد شد.