شناسهٔ خبر: 65484222 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

/برای وطن/

نتیجه انتخابات در ۳ حوزه انتخابیه کرمانشاه مشخص شد

محبوبه علی آقایی

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشخص شدن نتیجه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علی شعبانی، امروز(۱۲ اسفند) در جمع خبرنگاران حاضر در محل ستاد انتخابات استان کرمانشاه، با اشاره به شروع شمارش آرا پس از اتمام زمان قانونی انتخابات، گفت: تاکنون نتیجه انتخابات در سه حوزه انتخابیه استان مشخص شده است.

وی افزود: در حوزه انتخابیه پاوه، روانسر، جوانرود و ثلاث باباجانی از مجموع ۶۷ هزار و ۲۹۷ رای ماخوذه، «رستگار یوسفی» با کسب ۲۵ هزار و ۷۷۱ رای، معادل ۴۴.۶ درصد آرا منتخب این حوزه انتخابیه شد.

وی افزود: در این حوزه انتخابیه رئوف قادری با ۸۷۲۵ رای معادل ۱۵ درصد آرا و نورالدین یوسفی با ۷۰۴۵ رای به عنوان نفرات دوم و سوم شناخته شدند.

شعبانی گفت: در حوزه انتخابیه قصرشیرین، گیلانغرب و سرپل ذهاب هم از مجموع ۷۶ هزار و ۸۰۲ رای ماخوذه، فتح الله حسینی با کسب ۳۸ هزار و ۴۳۴ رای معادل ۵۳ درصد آرا به عنوان کاندیدای منتخب این حوزه شناخته شد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: هم چنین محمدرسول محنت‌فر با ۲۶ هزار و ۲۷۵ رای و پورمراد جانی با ۲۶۳۳ رای به عنوان نفرات دوم و سوم این حوزه شناخته شدند.

وی افزود: در حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو نیز از مجموع ۷۶ هزار و ۳۲۵ رای، مجتبی بخشی پور با کسب ۳۰ هزار و ۵۳۷ رای معادل ۴۲.۵ درصد آرا به عنوان منتخب این حوزه شناخته شد.

شعبانی گفت: علی صابری هم با کسب ۲۷ هزار و ۶۵۶ رای و خلیل عسگری با ۳۱۸۵ رای به عنوان نفرات دوم و سوم این حوزه شناخته شدند.

وی افزود: این آمار تا زمان تایید هیات نظارت و شورای نگهبان قطعی نیست و پس از اعلام قطعی هم داوطلبین تا دو روز مهلت اعتراض دارند.

انتهای پیام