شناسهٔ خبر: 64592167 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

انهدام باند سارقان به عنف از دختران خردسال در ساری

ساری- ایرنا- رئیس پلیس آگاهی مازندران از دستگیری سارقان طلاجات از کودکان، توسط کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در شهرستان ساری خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از روابط عمومی پلیس مازندران، سرهنگ کارآگاه علی قیصری روز شنبه گفت: در اجرای طرح برخورد با سارقان خشن و در پی وصول پرونده های سرقت از دختران خردسال در شهرستان ساری، مراتب در دستور کار ویژه و عملیاتی کارآگاهان پلیس آگاهی استان مازندران قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران اظهار داشت: با اقدامات گسترده فنی و اشرافیت اطلاعاتی، کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت، طی ماموریتی پس از شناسایی با هماهنگی قضایی و اقدامات فنی و تخصصی لازم، سارقان و مالخران مورد نظر شناسائی کردند.

وی افزود: در همین راستا کارآگاهان پلیس پس از اخذ دستور قضایی در چندین مرحله عملیات ضربتی و غافلگیرانه، سارقان اصلی که ۲ زن جوان بودند را در اقدامات گسترده علمی و فنی در مخفیگایشان دستگیر و به یگان دلالت دادند.

انهدام باند سارقان به عنف از دختران خردسال در ساری

سرهنگ قیصری بیان داشت: در این رابطه چهار متهم دستگیر و سارقان طی اقدامات فنی به عمل آمده به چهار مورد سرقت گوشواره و گردنبند از کودکان خردسال اقرار کردند که اموال مسروقه نیز کشف و پس از تشکیل پرونده ها جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

رئیس پلیس آگاهی مازندران از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدارهای پلیس که از طریق رسانه های جمعی و فضای مجازی معتبر منتشر می شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.