شناسهٔ خبر: 63956612 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تجربه‌های پیشین ابزار برای برگزاری انتخابات سالم در کهگیلویه وبویراحمد

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تجربه‌های انتخابات پیشین ابزاری برای برگزاری انتخابات سالم در ۱۱ اسفند امسال در استان است.

صاحب‌خبر -

 جواد هاشمی مهر در نشست با جمعی از دانشجویان با تبریک ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: برای تحقق این منظور اطلس استان با مشارکت کارشناسان تدوین می‌شود.

وی افزود: در این طرح تمام نقاط ضعف و قوت انتخابات دوره‌های قبل در سه حوزه انتخابیه تدوین و به ستاد انتخابات شهرستان‌ها برای استفاده در مراحل اجرا قرار می‌گیرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: امسال برای نخستین بار ستاد امنیت انتخابات در نقاط مختلف استان تشکیل می‌شود تا دغدغه‌ها برای سلامت انتخابات تضمین شود.

هاشمی مهر قضاوت‌های ناآگاهانه و پیش داوری‌ها را از آسیب‌های انتخابات دانست و از افراد به ویژه رسانه‌های ارتباط جمعی خواست با آبروی اشخاص بازی نکنند.

وی اظهار داشت: برای برگزاری انتخابات با مشارکت حداکثری نشست‌های مختلفی با مردم، دهیاران، ریش سفیدان، معتمدان، ورزشکاران، ائمه جمعه و روحانیون در سه حوزه انتخابیه استان برگزار خواهد شد.

هاشمی مهر تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای بخشداران، فرمانداران و مسئولان حوزه‌های انتخاباتی برگزار شده و با هرگونه اقدام سوء‌گیری انتخاباتی برخورد می‌شود.

کهگیلویه و بویراحمد با ۷۲۶ هزار نفر جمعیت دارای ۹ شهرستان سه حوزه انتخابیه و سه نماینده در مجلس شورای اسلامی است.