شناسهٔ خبر: 63942559 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ساخت یک پست اسکله در بندر شهید بهشتی چابهار

خبرگزاری صدا و سیما

سرپرست اداره‌کل مهندسی عمران و نظارت: ساخت پست اسکله در بندر شهید بهشتی چابهار، بزودی نهایی شده و پس از اکران فراخوان مناقصه عمومی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرپرست اداره‌کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی به مطالعات در حال انجام ساخت یک پست اسکله در بندر شهید بهشتی چابهار اشاره کرد و گفت: ساخت این اسکه بزودی نهایی شده و پس از اکران فراخوان مناقصه عمومی، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.
سعید حسن عباسی افزود با توجه به اهمیت ویژه بندر چابهار، سازمان بنادر و دریانوردی با نگاهی خاص، توسعه این بندر را در اولویت اهداف خود ترسیم کرده و هم اکنون طرح های مهمی با اعتبار بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریال در بخش‌های اجرایی و مطالعاتی در این بندر در حال انجام است.
وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساخت‌های بندر چابهار شتاب می‌گیرد، افزود: اقدامات ویژه و تاثیرگذاری در ماه‌های گذشته برای سرعت بخشی به توسعه زیرساخت‌های بندر چابهار انجام شده که نویدبخش روز‌های خوب برای رونق صادرات و واردات در این بندراقیانوسی ایران است.
سرپرست اداره‌کل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی اجرای طرح های مهم زیربنایی با اعتبار کل بیش از ۲۰ هزار میلیارد ریال را از اقدامات ماه گذشته سازمان بنادر در راستای توسعه بزرگترین بندر اقیانوسی کشور برشمرد.