شناسهٔ خبر: 63847667 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین همایش استانی «سردار سرباز» در آذرشهر

خبرگزاری صدا و سیما

نخستین همایش استانی شعر و ادب با عنوان «سردار سرباز» به مناسبت سالگرد شهادت اسطوره جهانی مقاومت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان آذرشهر برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

نخستین همایش استانی «سردار سرباز» در آذرشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در آستانه چهارمین سالگرد شهادت سردار رشید جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی نخستین همایش استانی شعر و ادب «سردار سرباز» یازدهم دی ماه جاری در شهرستان آذرشهر برگزار می‌شود.

بر اساس فراخوان عمومی این همایش علاقه مندان می‌توانند مضمون پردازی شاعرانه خود را در محور‌های «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع از حریم ولایت»، «نقش سردار سلیمانی در گسترش فرهنگ مقاومت»، «سردار و رابطه با شعر و ادب عرفانی اسلامی»، «جایگاه مکتب فاطمی در اندیشه سلیمانی»، «سردار سلیمانی تواضع مردم داری»، «سردار از دفاع مقدس تا قدس شریف»، «شهید سلیمانی و رأفت رضوی»، «سردار، روضه و اشک»، «مکتب سلیمانی» و «سرباز ولایت» به دبیرخانه این همایش ارسال کنند.

قالب آثار ارسالی شعر به زبان‌های ترکی و فارسی و تعداد آثار ارسالی هر شرکت کننده حداکثر ۲ اثر است و علاقه مندان تا ۳۰ آذر ماه جاری امکان ارسال آثار خود به دبیرخانه همایش را در پیام رسان ایتا به آیدی @ sardaresarbaz و یا پست الکترونیک sardaresarbaz۱۴@gmail.com دارند.

با برگزاری آئین اختتامیه نخستین همایش استانی «سردار سرباز» در ۱۱ دی ماه جاری در شهرستان آذرشهر، نفر اول پنج میلیون تومان، نفر دوم چهار میلیون تومان و نفر سوم سه میلیون تومان به عنوان جایزه دریافت خواهند کرد و از ۱۰ برگزیده نیز با هدیه یک میلیون تومانی تجلیل خواهد شد.