شناسهٔ خبر: 63687700 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف بیش از سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق در میناب/امحای ۱۰ هزار بطری مشروبات الکلی

بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: طی عملیات مشترک نیروی انتظامی و مرزبانی سه میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و ۱۰ هزار بطری مشروبات الکلی به ارزش بیش از یک هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال در منطقه کرگان شهرستان میناب کشف یا امحا شد.

صاحب‌خبر -

سردار علی اکبر جاودان شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی، ماموران انتظامی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله بزرگ سوخت قاچاق مطلع شده و به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: پس از حضور ماموران مشخص شد قاچاقچیان در حال انتقال گازوئیل با استفاده از ۳۲ مشک ماری‌شکل هستند.

رئیس پلیس هرمزگان اضافه کرد: قاچاقچیان با مشاهده ماموران اقدام به پرتاب سنگ و راکت‌های آتش‌زا کردند که با برخورد قاطع عوامل انتظامی و مرزبانی مواجه شدند.

سردار جاویدان خاطرنشان کرد: قاچاقچیان در ادامه اقدام به پاره کردن مشک‌های ماری حاوی سه میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر گازوئیل کردند.

رئیس پلیس هرمزگان یادآور شد: در این عملیات هشت نفر از قاچاقچیان و افرادی که در درگیری شرکت داشتند یا اقدام به تحریک دیگران می کردند دستگیر شدند و ۱۰۰ هزار لیتر گازوئیل نیز توقیف شد.

وی ارزش محموله کشف و امحا شده را ضربه سنگینی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان عنوان کرد.
گفتنی است؛ شبکه‌های رسانه‌ای دشمن همچون همیشه و در یک شگرد نخ‌نما، سعی داشتند با انتشار عکس‌ها و فیلم‌هایی مبهم، افکار عمومی را از واقعیت منحرف کنند، این درحالی است که بسیاری از مردم منطقه اقدام فرزندان خود در نیروی انتظامی را شایسته قدردانی دانستند چراکه قاچاق سوخت علاوه بر سرقت سرمایه ملی، باعث ناامنی جاده‌های هرمزگان شده است.