شناسهٔ خبر: 62928221 - سرویس بین‌الملل
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کارشناس مسائل سیاسی :

فرانسه، آمریکا و رژیم صهیونیستی در حمله تروریستی به حمص دست دارند

احمد الدرزی کارشناس سوری، حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص را یک عملیات بین المللی دانست و افزود: فرانسه، آمریکا و اسرائیل در این حمله دست دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد الدرزی، کارشناس سوری مسائل سیاسی در گفت وگوی اختصاصی با خبرگزاری صدا و سیما گفت: عملیات تروریستی جنایتکارانه در دانشکده نظامی حمص، یک عملیات بین المللی بود. گروه‌هایی که این جنایت را مرتکب شدند بر اساس نشانه‌های اولیه، فرانسه سه ماه پیش این پهپاد‌ها را در اختیار آن‌ها گذاشته بود و قطعا آمریکا و رژیم اسرائیل نیز در این جنایت دست دارند.

<div id="video-display-embed-code_10238048"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4004977/10238048?width=600&height=350"></script></div>

وی افزود: به خصوص که تحولات بزرگی بعد از سفر بشار اسد رئیس جمهور سوریه به چین و امضای توافقنامه راهبردی با این کشور، اتفاق افتاد. روابط چین با کشور‌های حاشیه دریای مدیترانه گسترش پیدا کرده است. بعد از حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص باید این تهدید را به یک جنگ تمام عیار علیه گروه‌های تروریستی تبدیل کرد.