شناسهٔ خبر: 61801538 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه سمنان: تلاش دولت برای آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده ارزشمند است

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان گفت: دولت سیزدهم در حوزه روابط خارجی و آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده اقدامات ارزشمندی داشته که در مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهمیرزاد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان عصر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان سمنان در مجتمع آموزشی و رفاهی فرهنگیان استان در شهمیرزاد اظهار کرد: همه ما ازجمله ائمه جمعه و استاندار سمنان تلاش خود را برای خدمت‌رسانی به مردم به کار گرفته‌ایم.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه استان سمنان باید در عمل برای جلب مشارکت عمومی و حضور حداکثری مردم در امر انتخابات اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان اضافه کرد: راه‌اندازی واحدهای راکد توسط ستاد احیای واحدهای راکد استان بسیار چشمگیر بوده و کسب عنوان ارزان‌ترین استان کشور در خصوص تورم ازجمله اقدامات عملی مؤثر در جلب مشارکت عمومی است.

مطیعی اضافه کرد: از همه نخبگان و کسانی که توانمند و دلسوز نظام هستند، برای شرکت در انتخابات و تحقق رقابت، سلامت و مشارکت حداکثری دعوت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: دولت خدمتگزار سیزدهم در حوزه روابط خارجی و آزادسازی دارایی‌های بلوکه‌شده اقدامات ارزشمندی داشته که در مشارکت حداکثری مؤثر خواهد بود.

پایان پیام/74002/م/