شناسهٔ خبر: 61624316 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندران

به علت هجوم مسافران به شمال، ترافیک در جاده‌های مازندران سنگین است

صاحب‌خبر -

ترافیک سنگین در جاده‌های مازندرانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، با اعلام تعطیلات دو روزه پایان هفته از سوی دولت، مسافران زیادی از سراسر کشور از دیروز عازم شمال کشور از جمله مازندران شدند که این امر موجب ترافیک در جاده‌های منتهی به استان مازندران شد.


عده‌ای از مردم و رانندگان وسایل نقلیه عمومی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما گفتند: در هنگام تعطیلات، ترافیک در جاده‌ها سنگین می‌شود که این موضوع موجب بروز مشکلات عدیده برای ساکنان بومی می‌شود.


رئیس پلیس راه استان مازندران گفت: جاده چالوس به خاطر ترافیک سنگین از تهران به سمت چالوس یکطرفه شد که این وضعیت تا عادی شدن ترافیک در این محور ادامه دارد.


سرهنگ جهان تاب افزود: در محور هراز به ویژه در محدوده تونل سپاصد و پلیس راه لاریجان شاهد ترافیک سنگین هستیم.


وی تصریح کرد: در محور‌های سوادکوه و کیاسر - سمنان ترافیک هم اکنون عادی و روان است.

 

رئیس پلیس راه مازندران از کسانی که قصد تردد در جاده‌های استان را دارند خواست از عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند، از سرعت و سبقت بی‌جا خودداری کنند و در کنار محور‌های کوهستانی به علت احتمال ریزش سنگ از کوه توقف نکنند.


مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.


مهدی غلامی و گزارشی از وضعیت امروز در جاده‌های مازندران:

<div id="video-display-embed-code_9964893"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3933922/9964893?width=400&height=300"></script></div>