شناسهٔ خبر: 59934275 - سرویس اجتماعی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دستگیری عامل ضرب و جرح در محله جوادیه

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار و عامل ضرب و جرح در محله جوادیه تهران ظرف کمتر از ۲۴ ساعت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ " پیام کاویانی " اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و گفت: مجموعه انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران این پلیس با توجه به دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر درگیری فردی با سلاح سرد، بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

این مقام انتظامی از شناسایی عامل این درگیری با اشرافیت اطلاعاتی پلیس خبر داد و تصریح کرد: ماموران این پلیس پس از هماهنگی قضائی و با اقدامات فنی، متهم این پرونده را ظرف کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر کردند.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه متهم با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی و نیز اخلال در نظم عمومی شده بود افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که علت درگیری اختلافات شخصی و مالی بوده است.

سرهنگ کاویانی اذعان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

رئیس سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ در پایان با تاکید بر اینکه پلیس با افرادی که بخواهند امنیت جامعه را خدشه‌دار کنند، مقتدرانه برخورد خواهد کرد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.