شناسهٔ خبر: 59137474 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

علم الهدی:گام دوم انقلاب جهان را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌کند

مشهد- ایرنا- امام جمعه مشهد گفت: اجرای گام دوم انقلاب اسلامی همان آماده کردن جهان برای ظهور حضرت امام زمان(عج) است و مردم باید محکم در این مسیر گام بردارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید احمد علم الهدی روز چهارشنبه در اجتماع منتظران ظهور افزود: انتظار ظهور دارای ۲ بعد خواستن و به راه افتادن به دنبال وجود امام زمان (عج) است.

وی گفت: خوشبختانه به نوعی بعد اول انتظار با تجمعات عظیم برای تبریک ولادت حضرت مهدی(عج) در مشهد و دیگر نقاط کشور محقق شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه انتظار در بعد "خواستن" تمام نمی شود، افزود: گام دوم انقلاب که حجت امام زمان، آیت الله خامنه ای به آن سفارش کرده اند، همان بعد دوم انتظار است، مقام معظم رهبری این گام را جلوی پای ملت ایران گذاشتند.

وی بیان کرد: این گام مبارزه با هر جنایت، منکر و فسق و فجوری است که مانع ظهور حضرت امام زمان(عج) است.

آیت الله علم الهدی افزود: حرکت در مسیر انتظار برای ظهور امام زمان (عج) مهم است، چنانکه باید موانع ظهور را از پیش پای جامعه برداریم و دشمنان حضرت حجت رابراندازیم و مشکلات امت اسلامی را رفع کنیم .

امام جمعه مشهد اضافه کرد: اگر امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک گفتمان و مطالبه عمومی حاکم شود و فضاسازی دشمن ما را از انجام این فریضه دینی منصرف نکند در مسیر انتظار قدم برداشته ایم.

وی اضافه کرد: اگر بواسطه جوسازی های دشمن، قدمی برای نهی از منکر در جامعه برنداشتیم این "خواستن ها" برای ظهور آقا امام زمان فایده ندارد.

علم الهدی:گام دوم انقلاب جهان را برای ظهور امام زمان (عج) آماده می‌کند

بر اساس اعلام ستاد مردمی اجتماع عظیم منتظران ظهور مشهد، امسال برای هجدهمین سال متوالی این اجتماع همزمان با نیمه شعبان دستکم در ۴۰۰ شهر کشور از جمله مشهد برگزار شد.