شناسهٔ خبر: 58994625 - سرویس اقتصادی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

پرداخت بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات به مددجویان بهزیستی

بانک سپه بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار فقره به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی پرداخت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، بانک سپه اعلام کرد از ابتدای سال تا ۳۰ بهمن در اجرای مقاد جزء (۱) بند ب تبصره ۱۶ قانون بودجه ۱۴۰۱ کل کشور بیش از ۲۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در قالب ۲۵ هزار و ۲۴۱ فقره پرونده تسهیلاتی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی پرداخت کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، بانک سپه به منظور اشتغالزایی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی از ابتدای فروردین امسال مبلغ ۱۵ هزار و ۹۹۸ میلیارد و ۱۶۷ میلیون ریال در قالب ۱۸ هزار و ۴۰۳ فقره وام قرض الحسنه با کارمزد چهار درصد، پرداخت کرده است.

همچنین بانک سپه مبلغ شش هزار و ۹۱ میلیارد و ۲۹۸ میلیون ریال در قالب شش هزار و ۸۳۸ فقره وام قرض الحسنه را در مدت زمان مشابه به منظور ایجاد اشتغال برای مددجویان سازمان بهزیستی اختصاص داده است.

این بانک تا پایان بهمن امسال نیز بیش از ۸۰ درصد تعهدات خود را برای اعطای وام به مددجویان معرفی شده کمیته امداد امام خمینی ایفاد کرده و اعطای تسهیلات تا تخصیص کامل سهمیه ابلاغی بانک مرکزی را کماکان در دستور کار خود قرار داده است.