شناسهٔ خبر: 57988814 - سرویس بین‌الملل
منبع: ایرنا | لینک خبر

حماس و جهاد اسلامی فلسطین:

هر قطره خون ملت فلسطین آتش انقلابی جدید را شعله ور می کند

تهران-ایرنا- جنبش حماس و جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه هایی جداگانه به جنایت جدید رژیم صهیونیستی در منطقه «کفردان» و شهادت دو جوان فلسطینی واکنش نشان داده و تاکید کردند که هرقطره خون ملت فلسطین آتش انقلاب جدیدی را علیه اشغالگران شعله ور می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری العهد، جنبش حماس در بیانیه ای شهادت «فواد محمود احمد عابد»(۱۸ساله) و «محمد سامر حوشیه» (۲۲ ساله) را تسلیت گفت.

این دو جوان فلسطینی صبح امروز توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی در منطقه کفردان در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیدند.

در این بیانیه آمده است که تشدید جنایت های رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین تنها قدرت ما را افزایش می دهد.

جنبش حماس تاکید کرد که این اقدامات و جنایت ها،پافشاری ما برای مقاومت ‌و مقابله با تروریسم و فاشیسم کابینه جدید رژیم صهیونیستی را بیشتر می کند و هر قطره خونی که بر خاک وطن ریخته می شود، آتش انقلابی جدید را شعله ور می کند و خانه های اشغالگران را می سوزاند.

جنبش حماس در ادامه بیانیه خود به تمام مبارزان و گروه های مقاومت فلسطین که در برابر اشغالگران ایستادگی می کنند، درود فرستاد.

همچنین «طارق سلمی» سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در اظهاراتی گفت که ارتش فاشیسم صهیونیستی سال جدید را با جنایت های جنگی آغاز کرد.

وی تاکید کرد: جنایت های رژیم صهیونیستی در منطقه کفردان در استان جنین همزمان با تهدیدات «ایتامار بن گویر» وزیر تروریسم و فاشیسم رژیم اشغالگر برای یورش به مسجد الاقصی انجام شد؛ وزیری که تجاوز و تروریسم را اساس برنامه کاری خود در کابینه جدید اعلام کرده است.

سلمی گفت که ملت فلسطین در یک صف واحد در مقابل صهیونیست ها می ایستد و پاسخ ما به جنایتکاران و فاشیست ها، نبرد و مبارزه مستمر خواهد بود.

سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد: تخریب خانه ها و قتل و تجاوزگری ما را از ادامه راه برای آزادی و رهایی از اشغالگری باز نمی دارد.

در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری رود اردن، عملیات ضد صهیونیستی طی ماه‌های اخیر به شدت افزایش یافته، به گونه‌ای که سران سیاسی و نهادهای نظامی و امنیتی این رژیم به ناتوانی خود در مقابله با این عملیات‌ها اذغان کرده و درباره گسترش آن هشدار می‌دهند.

تا پیش از این صهیونیست‌ها فقط در جنوب سرزمین‌های اشغالی و در منطقه غزه با فلسطینی‌ها درگیر بودند ولی هم اکنون کرانه باختری در شرق فلسطین به دلیل مسلح شدن جوانان آن به کمینگاهی برای صهیونیست‌های بزدل تبدیل شده و خواب راحت را از چشمان آنها گرفته است.