شناسهٔ خبر: 570735 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

امام جمعه چابهار:

راهپیمایی روز قدس بر مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین می‌افزاید

امام جمعه چابهار گفت: راهپیمایی گسترده و با شکوه ملت ایران در روز جهانی قدس بر مقاومت و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین می‌افزاید.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در چابهار با تاکید بر اهمیت روز جهانی قدس اظهار کرد: در شرایط کنونی اهمیت راهپیمایی روز جهانی قدس بر هیچکس پوشیده نیست.

وی افزود: هم‌اکنون جنایاتی علیه مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه در حال انجام است که هیچ انسانی چه مسلمان و چه غیرمسلمان نباید سکوت کند.

امام جمعه چابهار ادامه داد: تصاویری که از روزنه تلویزیون در مورد آخرین وضعیت غزه پخش می‌شود دل هر انسان آزاده‌ای را به درد می‌آورد، کشتار کودکان و جوانان مظلوم و بی‌گناه را هیچ دینی تایید نمی‌کند.

وی عنوان کرد: برای ملت ایران وظیفه دینی، الهی و انسانی است که در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کنند.

موسوی حضور گسترده مردم ایران را در صحنه راهپیمایی روز جهانی در تقویت روحیه مردم مظلوم فلسطین موثر خواند و گفت: این راهپیمایی‎ها آن‌ها را برای مقابله با ظلم مقاوم‌تر کرده و نور امید را در دل آن‌ها می‌گستراند.

امام جمعه چابهار گفت: در شهرستان چابهار نیز همزمان با سراسر کشور راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور با شکوه اقشار مختلف مردم برگزار شده و یک‌بار دیگر حمایت و همراهی خود را از مردم مظلوم فلسطین و برائت انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

انتهای پیام/75004/م20/پو3002