به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، منوچهر منطقی با اشاره به حضور خودروسازان داخلی در نمایشگاه اتومبیلیتی مسکو، گفت: روسیه جزء بازارهای هدف صادراتی بود و هست اما قطع ارتباط فعالان خودرو سبب شد تا برای حضور مجدد در این بازار انرژی، زمان و هزینه بیشتری صرف شود.
وی افزود: حضور در بازار روسیه باید از از طریق نمایش محصولات تولیدی زنجیره خودروسازی و همچنین شبکه خدمات پس از فروش مورد توجه فعالان حاضر در این زنجیره قرار گیرد. خروج برندهای بین المللی از بازار خودرو روسیه، فرصتی طلایی برای زنجیره خودروسازی ایران است و باید در این بازار از نو آغاز و از فرصت ها استفاده کرد.
تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir
انتهای پیام