شناسهٔ خبر: 55255912 - سرویس اقتصادی
منبع: بورس پرس | لینک خبر

از ساعت ۱۷ امروز اعلام می شود:

انتشار اسامی ۱۰۴ هزار برنده قرعه کشی ۲۷ محصول خودرو

اسامی ۱۰۴ هزار برنده دومین قرعه‌کشی سامانه یکپارچه خودرو با عرضه ۲۷ محصول ایران‌ خودرو، سایپا، بهمن‌ موتور، آرین‌ پارس موتور، فردا موتور و ایلیا از ساعت ۱۷ امروز اعلام می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دومین مرحله فروش خودروسازان از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به‌مدت سه روز از 25 تا 28 تیر با عرضه 104 هزار دستگاه خودرو انجام و مراسم قرعه‌کشی نیز اول مرداد با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی و شرکت‌های خودروساز برگزار شد.

براساس این گزارش در این مرحله 27 محصول ایران‌ خودرو، سایپا، بهمن‌ موتور، آرین‌ پارس موتور، فردا موتور و ایلیا در قالب فروش‌های عادی، فوق‌العاده، پیش‌ فروش، مشارکت در تولید و طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت عرضه شد که اسامی برندگان از ساعت 17 امروز از طریق سایت sale.iranecar.com اعلام می شود.

برندگان نهایی از صبح فردا، دوشنبه سوم مرداد تا پایان پنجشنبه ششم مرداد مهلت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی خودروسازان طبق بخشنامه‌ های فروش، نسبت به واریز وجه اقدام کنند و در صورت عدم پرداخت، نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

همچنین به‌جز ساینا s و کوئیک s، بقیه محصولات سایپا در سامانه از قرعه کشی خارج شده و به همه ثبت نام‌کنندگان کوئیک و کوئیک R ، بدون قرعه کشی خودرو داده خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس :http://t.me/boursepressir

انتهای پیام