شناسهٔ خبر: 55145752 - سرویس علمی-فناوری
منبع: مفدا | لینک خبر

ارتقاء دفتر گزینش دانشگاه علوم پزشکی گناباد به هسته گزینش

با موافقت هیأت عالی گزینش کشور و هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دفتر گزینش دانشگاه علوم پزشکی گناباد به هسته گزینش ارتقاء یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش وب‌دا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد، با قدردانی از تلاش های مدیر و همکاران مجموعه گزینش دانشگاه برای این ارتقاء گفت: انتخاب نیروی انسانی متعهد و متخصص رکن اصلی پیشرفت هر سازمانی است و گزینش وظیفه ای خطیر در انتخاب نیروهای انسانی متعهد و متخصص برای کمک به بالندگی هر سازمان دارد.

دکتر رضا احمدی افزود: با پیگیری‌های مستمر و کسب شاخص‌های لازم و توانمندی های حاصل شده در دفتر گزینش دانشگاه، هیأت عالی گزینش کشور و هیأت مرکزی گزینش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارتقاء این دفتر به هسته گزینش موافقت نمودند.

مسئول گزینش دانشگاه نیز با تشکر از حمایت های رئیس دانشگاه و تلاش همکاران گزینش گفت: گزینش دانشگاه از آغاز تأسیس تا کنون تلاش نموده است تا با جذب نیروی انسانی کارآمد و تاثیرگذار، در موفقیت و پیشرفت دانشگاه و دست‌یابی به اهداف و سیاست‌های حوزه سلامت سهیم باشد.

جلال مومن با تبریک پیشاپیش عید سعید غدیر، ارتقاء گزینش را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد تا این ارتقاء که همزمان با ایام فرخنده دهه امامت و ولایت صورت گرفت، زمینه رشد و تعالی و کار تخصصی‌تر در حوزه گزینش نیروی انسانی را فراهم کند.