شناسهٔ خبر: 54168454 - سرویس علمی-فناوری
منبع: فارس | لینک خبر

رفع نیازهای قوه‌قضاییه با بهره‌مندی از ظرفیت‌های فناورانه شرکت‌های دانش‌بنیان‌

همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها در حوزه فناوری‌های حقوقی و قضایی تفاهم‌نامه همکاری میان مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی ومرکز آمارو فناوری اطلاعات قوه‌قضاییه امضا شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس، همزمان با برگزاری اولین نمایشگاه دستاوردها در حوزه فناوری‌های حقوقی و قضایی، تفاهم‌نامه‌ای میان مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور رئیس مرکز آمار و فناوری قوه قضاییه،معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی قوه قضاییه ‌و معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری امضا شد.

این تفاهم نامه بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و فناور، گسترش استفاده از فناوری های نوین در زیست بوم قضایی کشور، دستیابی به اهداف سند تحول دستگاه قضاییه، کمک به اجرای سیاست‌های کلان کشور برای توسعه اقتصاد دانش‌بنیان هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های علمی و فناوری کشور برای رفع نیازهای قوه قضاییه تاکید دارد.

این تفاهم‌نامه در حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست‌جمهوری و محمد صاحبکار معاون نوآوری رئیس قوه قضائیه به امضای محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه و حمید ذوالفقاری رئیس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری رسید.

انتهای پیام/