شناسهٔ خبر: 54032432 - سرویس علمی-فناوری
منبع: شهر | لینک خبر

ناصری در آیین رونمایی از ۱۳۷ پلاس خبر داد؛

آغاز به کار سامانه یکپارچه ارتباطات شهروندی؛ به زودی

سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران گفت: در سامانه ۱۳۷ پلاس موضوعات پرکاربرد را در اختیار شهروندان قرار دادیم تا شهروندان راحت‌تر مسأله خود را مطرح کنند؛ ۷۰۰ موضوع را استخراج و جستجو بین آنها را برای مردم ساده‌تر کردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار شهر، رضا ناصری سرای سرپرست سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی سازمان بازرسی شهرداری تهران در آیین رونمایی از سامانه ۱۳۷ پلاس بیان کرد: امروز دیگر مردم ما با یک درگاه یکپارچه مواجه هستند و دیگر برای مطرح کردن شکایت ها و درخواست های خود سردرگم نخواهند بود؛ تلاش کردیم در مسیر تغییرات درگاه یکپارچه شهروندی حرکت کنیم و همکاران در سازمان فاوا شهرداری نیز در تلاشند سامانه یکپارچه ارتباطات شهروندی شروع به کار کند و مردم همه کارها را در " تهران من" دنبال کنند و مردم با یک پنجره طرف حساب باشند. 

وی افزود: در سامانه ۱۳۷ پلاس موضوعات پرکاربرد را در اختیار شهروندان قرار دادیم تا شهروندان راحت تر مسأله خود را مطرح کنند؛ ۷۰۰ موضوع را استخراج و جستجو بین آنها را برای مردم ساده تر کردیم؛ مردم می توانند بدون درج شماره تلفن همراه موارد خود را مطرح کنند تا گزارش فسادها بدون احراز شماره و کد پیگیری انجام شود.

انتهای پیام/