شناسهٔ خبر: 54026552 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

بازدید مخبر و عبدالملکی از سامانه شکایات مردمی در اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها

معاون اول رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بعدازظهر امروز (جمعه) با حضور در موسسه نیکوکاری رعد الغدیر از بخش‌های مختلف سامانه تلفنی ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که در این مرکز به منظور رسیدگی به شکایات و سوالات مردمی در اجرای طرح «مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها» مستقر است، بازدید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر «محمد مخبر» و دکتر «حجت‌الله عبدالملکی» در این بازدید از نزدیک در جریان روند پاسخگویی به درخواست‌ها، شکایات و سؤالات مردم در خصوص جاماندگان دریافت یارانه در طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و همچنین سؤالات پیرامون این طرح قرار گرفتند.

دکتر مخبر و دکتر عبدالملکی در جریان این بازدید ضمن گفت‌وگوی صمیمی و قدردانی از زحمات اپراتور‌های سامانه‌های تلفنی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تماس تلفنی چند هموطن که با این سامانه تلفنی تماس گرفته بودند، درخصوص طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها پاسخ دادند.

سامانه ۶۳۶۹ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سوال و راهنمایی افرادی است که از دریافت یارانه‌ها در طرح جدید دولت جامانده‌اند و همچنین سؤالات و درخواست‌های مردمی در سه شیفت و با ۱۲۰ اپراتور که از جامعه معلولان کشور هستند انجام می‌شود.

برای ثبت اعتراض‌ها باید یا به سایت حمایت معیشتی به آدرس https://hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و یا با تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ تماس گرفته شود.

طی دوره اجرای طرح (۴ روز) ۲ میلیون تماس و مراجعه به سایت انجام شده و اعتراض‌های یک میلیون و پنجاه هزار نفر ثبت شده که در حال بررسی است.