شناسهٔ خبر: 53921070 - سرویس فرهنگی
منبع: ایرنا | لینک خبر

بازیگران مردی که درگیر جنون محض شدند

تهران- ایرنا- امین میری، سام کبودوند، علی ابدالی، میثاق زارع، علی پویا قاسمی در نمایش جنون محض به کارگردانی علیرضا کوشک‌جلالی ایفای نقش می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار تئاتر ایرنا، امیر پارسائیان‌مهر مدیر ارتباط با رسانه نمایش «جنون محض» در گفت‌وگو با خبرنگار تئاتر ایرنا گفت: این اثر نمایشی به قلم مایکل فرین توسط علیرضا کوشک‌جلالی کارگردانی شده است و امین میری، سام کبودوند، علی ابدالی، میثاق زارع و علی‌پویا قاسمی، تیم بازیگران مرد نمایش جنون محض را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز الهام پاوه نژاد، دیبا زاهدی، صدف اسپهبدی و الهه فرازمند به عنوان گروه بازیگران زن این اثر معرفی شده بودند.

پارسائیان‌مهر درباره خط داستاین این اثر نمایشی خاطرنشان کرد: به گزارش ایرنا؛ نمایش جنون محض جزو نمایش‌های کمدی مطرح در اروپا و نمایش برگزیده سال ۱۹۸۲ انگلستان است، فضای یک گروه تئاتری را به هنگام تمرین نشان می‌دهد. افراد گروه سعی می‌کنند تا از درون هرج و مرج موجود نظمی به وجود بیاورند. اما با هر اقدامی که می‌کنند گلوله نخ بیشتر درهم تنیده می‌شود و سرنخ پنهان‌تر.

وی یادآور شد: در نمایش جنون محض در کنار بداهه‌سازی جنون آمیز بازیگران، شاهد یک  هرج و مرح محض نیز هستیم. با تماشای جنون محض، تماشاگر تئاتر در می‌یابد که این هنر ناب، با چه درد و رنج عظیمی شکل می‌گیرد، تا روی صحنه بیاید.