شناسهٔ خبر: 53510264 - سرویس استانی
منبع: راه دانا | لینک خبر

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تشریح کرد؛

آخرین اخبار از فرود اضطراری پرواز کیش ـ تهران در اصفهان

شیشه‌فروش گفت: پرواز مسیر کیش به تهران که به دلیل نقص فنی شب گذشته در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست، بامداد امروز با پرواز جایگزین اصفهان را به مقصد تهران ترک کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ منصور شیشه‌فروش در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص فرود اضطراری هواپیمای شرکت آتا از کیش به مقصد تهران در فرودگاه اصفهان اظهار کرد: شامگاه سه‌شنبه ۲۳ فروردین ۱۴۰۱، هواپیمای شرکت هواپیمایی آتا نوع MD۸۳ با پرواز شماره ۵۷۱۳  از مبدا کیش به مقصد تهران، در فرودی اضطراری در فرودگاه اصفهان به زمین نشست.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان  با اشاره به علت این فرود اضطراری افزود: این هواپیما در ساعت ۲۳:۳۵ محلی در فاصله ۴۰ مایلی  اصفهان به دلیل از دست دادن یکی از موتورها اعلام وضعیت اضطرار نموده که به دنبال آن در ساعت ۲۳:۵۵ دقیقه در فرودگاه اصفهان فرود آمد.

وی بیان کرد: تعداد مسافران این هواپیما ۱۷۴ نفر بوده است که خوشبختانه به موجب فرود موفق و به موقع این هواپیما در فرودگاه اصفهان با سانحه و اتفاق ناگوار برای مسافران مواجه نشده است، اما خوشبختانه مقرر شد به دنبال ارائه خدمات به مسافران شرایط برای پرواز آنها به مقصد تهران فراهم شود، همچنین فرودگاه اصفهان جانشین فرودگاه تهران در حوادث و سوانح تعیین شده است.

همچنین فرهاد کاوه آهنگران با اشاره به حضور آتش نشانان در هنگام فرود اضطراری هواپیما در فرودگاه اصفهان اظهار کرد: بلافاصله چهار اکیپ کامل با تجهیزات و امکانات لازم از ایستگاههای ۶، ۷، ۱۵ و ۱۹ به همراه آتش پاد دوم ایوبی معاون عملیات آتش نشانی اصفهان، سرآتشیاران شفیعی و موسوی مدیران مناطق ۱ و ۳ و سرآتشیار استکی افسر کشیک وقت در محل فرودگاه اصفهان حاضر شدند که خوشبختانه این پرواز با بیش از ۱۷۰ مسافر سالم به زمین نشست و مشکل خاصی به وجود نیامد.

عمادی روابط عمومی فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز اعلام کرد:️ پرواز شماره ٥٧١٣ شرکت هواپیمایی آتا مسیر کیش به تهران به دلیل نقص فنی شب گذشته در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به زمین نشست و ١٧٤ مسافر این پرواز در ساعت ٣:٢٠ بامداد امروز چهارشنبه ١٤٠١/١/٢٤ با پرواز جایگزین اصفهان را به مقصد تهران ترک کردند.

انتهای پیام/