شناسهٔ خبر: 53214230 - سرویس علمی-فناوری
منبع: اکونیوز | لینک خبر

سامسونگ احتمالا امسال سومین سری از گوشی های تاشدنی خود را مع...

اقتصاد ایران: درحالی‌که انتظار می‌‌رود امسال شاهد عرضه‌ی نسل جدید گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ باشیم، گزارشی جذاب می‌گوید سامسونگ سری کاملاً جدیدی از گوشی‌های تاشدنی را نیز در صف معرفی دارد.

صاحب‌خبر -

سامسونگ جزو نخستین شرکت‌هایی بود که به صورت جدی روی بازار دستگا‌ه‌های تاشدنی سرمایه‌گذاری کرد و در طول چند نسل توانسته فروش خوبی برای گوشی‌های تاشدنی‌اش ثبت کند.

در حال حاضر سامسونگ دو خانواده‌ی اصلی از گوشی‌های تاشدنی را تحت عنوان گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ روانه‌ی بازار می‌کند. دستگاه‌های سری گلکسی زد فولد مثل کتاب باز و بسته می‌شوند، اما دستگاه‌های سری گلکسی زد فلیپ از طراحی موسوم به پوسته‌صدفی استفاده می‌کنند.

امسال به احتمال زیاد کره‌ای‌ها سراغ عرضه‌ی گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ می‌روند، بااین‌حال آن‌طور که جی‌اس‌ام آرنا به‌نقل از گلکسی کلاب می‌نویسد، در سال جاری میلادی قرار است شاهد عرضه‌ی سومین سری از دستگاه‌های تاشدنی سامسونگ نیز باشیم.

رندر غیررسمی گلکسی فلکس نوت سامسونگ

این تصویر غیررسمی است

طی چند وقت اخیر سه کدنام منتسب به دستگاه‌های تاشدنی سامسونگ (یعنی B4 و Q4 و N4) در رسانه‌ها رؤیت شده است. از آن‌جایی که سامسونگ سال گذشته برای گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ به‌ترتیب از B3 و Q3 استفاده کرد، می‌توانیم حدس بزنیم که N4 به دستگاه تاشدنی کاملاً متفاوتی ارتباط دارد.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد دستگاه تاشدنی جدید خود را در تعداد کمتری نسبت‌به گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ تولید کند.

سامسونگ در سال‌های اخیر طراحی‌های متتوعی را در قالب پتنت بررسی کرده که در شماری از آن‌ها شاهد نمایشگر رول‌شدنی و در شماری دیگر شاهد دستگاهی بوده‌ایم که از چند جا تا می‌شود. شاید N4 به موبایلی اشاره کند که امکان دو بار تا کردن آن وجود دارد.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی تاشدنی بعدی سامسونگ دارید؟