شناسهٔ خبر: 52315822 - سرویس اجتماعی
منبع: دانشجو | لینک خبر

داوران جشنواره فرهیختگان منصوب شدند

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی اعضای کمیته داوری نهمین جشنواره فرهیختگان را منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی با صدور احکامی اعضای کمیته داوری نهمین جشنواره فرهیختگان را منصوب کرد. با توجه به درخشش اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی و پژوهشی در جامعه، دانشگاه آزاد اسلامی در نظر دارد به منظور شناسایی فرهیختگان در زمینه‌های مختلف بستر انگیزشی ایشان را از طریق قدردانی در نهمین جشنواره علمی، پژوهشی و فناوری (فرهیختگان) که قرار است همزمان با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شود، مهیا نماید.

ایجاد بستری مناسب برای تکریم مقام والای اندیشمندان و نخبگان عرصه علم و فناوری، شناسایی و معرفی پژوهشگران، فنآوران و نوآوران، کشف استعداد‌های برتر در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری، ایجاد انگیزه رقابت سالم در بین مخترعان، مبتکران، نوآوران و همچنین فراهم سازی فضایی پرشور و رقابتی بین اندیشمندان و دانشمندان از مهمترین اهداف برگزاری جشنواره فرهیختگان می‌باشد.

روح‌اله دهقانی فیروز آبادی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری در همین خصوص تصریح کرد: در راستای برگزاری باشکوه نهمین جشنواره فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی از کلیه ظرفیت‌های علمی و اجرایی سازمان مرکزی و واحد‌های دانشگاهی استفاده خواهد شد.

وی افزود: داوری‌ها در این جشنواره در دو سطح صورت می‌گیرد. سطح اول توسط واحد‌های دانشگاهی، سطح دوم توسط استان‌ها و سطح سوم و نهایی نیز توسط کمیته داوری ۳۵ نفره سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی از اواسط بهمن ماه سال جاری آغاز می‌شود.

معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: داوران این جشنواره را بخش‌های مختلف دانشگاه از جمله معاونت‌های موضوعی، معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی، باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، نمایندگان معاونت تحقیقات، فناوری و نوآوری و همچنین تعدادی از پژوهشگران شاخص دانشگاه آزاد اسلامی در سطح سازمان مرکزی تشکیل می‌دهند.