شناسهٔ خبر: 52149157 - سرویس فرهنگی
منبع: ویجیاتو | لینک خبر

کمپین «بازی مرتب» بلوبانک از امروز آغاز می‌شود

پس‌انداز کن، رکورد بزن، برنده شو ولی مرتب

صاحب‌خبر -

خیلی از شماها با بلوبانک آشنا هستید و اکنون کاربران آن می‌توانند شانس خود را برای بردن جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی «بازی مرتب» افزایش دهند.

بنابر گزارشات منتشر شده از روابط عمومی بلوبانک کمپین «بازی مرتب» از روز امروز، یکشنبه سوم بهمن ماه، آغاز می‌شود. در حال حاضر شرکت‌کنندگان «بازی مرتب» شانس برنده شدن برنده شدن ۱۰۰ میلیون تومان را دارند. 

اگر شما هم جز کاربران بلوبانک محسوب می‌شوید، شانس شما برای دریافت این جایزه با با افزایش موجودی حساب و کسب‌ امتیاز، بیشتر خواهد شد. برای حضور در مرحله اول بازی به حداقل ۱۰۰ هزار تومان افزایش موجودی حساب نیاز دارید. امتیازات بر اساس میانگین موجودی حساب در طول هفته محاسبه شده و به‌ازای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی، یک امتیاز برای شرکت‌کنندگان لحاظ خواهد شد.

شرکت‌کنندگان نیاز دارند که تنها یک شرط را رعایت کرده و برای ورود به قرعه‌کشی‌های آخر هفته «بازی مرتب»، نباید موجودی حساب آن‌ها در طول روزهای هفته از مبلغ تعیین شده کمتر شود. این مبلغ برای مرحله اول ۱۰۰ هزار تومان است و از این رو افرادی که در روزهای میانی هفته وارد بازی شوند، در قرعه‌کشی مرحله اول شرکت داده نمی‌شوند.

قرعه‌کشی از بین تمامی شرکت‌کنندگانی واجد شرایط در روز یکشنبه ۱۰ بهمن صورت خواهد گرفت و جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به برنده خوش‌ شانس «بازی مرتب» تقدیم می‌شود. مرحله اول «بازی مرتب» بلوبانک یک جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی دارد، اما در آینده نزدیک از شرایط مراحل بعدی این بازی نیز رونمایی خواهد شد.

در مورد بلوبانک باید بگوییم که به‌عنوان یکی از استارت‌آپ‌های فعال در حوزه «نئوبانک» ایران، از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرده است. این نئوبانک ایرانی با سرمایه‌گذاری بانک سامان راه‌اندازی شد و در حال حاضر به ‌عنوان شعبه دیجیتال این بانک فعالیت می‌کند. بلوبانک به ‌تازگی از مرز یک میلیون کاربر فعال عبور کرده و آمار ۲۲ میلیون تراکنش موفق به ارزش بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال را به ثبت رسانده است. 

با دنبال کردن صفحات رسمی بلوبانک در فضای مجازی (blubank_com) و همین طور هشتگ بازی_مرتب در شبکه‌های اجتماعی می‌توانید آخرین اخبار و اطلاعات کمپین جدید بلوبانک را دریافت کنید. برای اطلاع از تعداد امتیازات و قوانین بازی لطفا به صفحه مخصوص کمپین «بازی مرتب» در وبسایت بلوبانک به نشانی www.blubank.com/blugame مراجعه کنید.

ویجیاتو سینما: نقد فیلم ETERNALS

تماشا با بالاترین کیفیت در یوتوب ویجیاتو سینما