شناسهٔ خبر: 52061771 - سرویس اجتماعی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دستگيري سارق لوازم و قطعات کولرهای اسپیلت در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از شناسایی و دستگیر سارق لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت و کشف ۶ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

 باشگاه خبرنگاران جوان زاهدان -  سرهنگ   احمدثمره حسینی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت درمحل چهار راه دکترای شهرستان زابل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

او می گوید: ماموران کلانتری ۱۱ با بررسی دقیق محل سرقت‌ها و آثار بجامانده تحقیقات گسترده‌ای را برای دستگیری سارق یا سارقان آغاز کردند.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان زابل تحقیقات در این رابطه ادامه داشت تا اینکه ماموران کلانتری به اطلاعاتی در خصوص جابجایی یک دستگاه موتور کولر اسپیلت توسط یک جوان سابقه دار به وسیله یک دستگاه خودروی پراید در سطح شهر دست یافتند.

او گفت: تیم رسیدگی کننده پرونده با بدست آمدن این اطلاعات بلافاصله وارد عمل شدند و متهم را در اقدامی ضربتی درخیابان شهید باقری دستگیر کردند.

سرهنگ ثمره حسینی گفت: متهم ۲۶ ساله در تحقیقات بعمل آمده به ۶ فقره سرقت لوازم و قطعات کولر‌های اسپیلت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به اینکه توجه شهروندان به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیس موجب ناکام ماندن سارقان و بزهکاران در رسیدن به اهداف پلیدشان می‌شود، از عموم مردم خواست تا درصورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ع