شناسهٔ خبر: 52025272 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

تردد وسایل نقلیه در محور ایلام - سرابله بدون زنجیر چرخ ممنوع است

ایلام - ایرنا - رییس پلیس راه ایلام گفت: تردد وسایل نقلیه در محور ایلام - سرابله و بالعکس به دلیل کولاک و باد شدید ممنوع است.

صاحب‌خبر -

سرهنگ ابوالفضل کهزادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای پلیس راه در این محور و سایر محورهای استان در حال خدمات رسانی هستند.

وی افزود: مسیر سرابله به ایلام از سه راهی کارخانه سیمان (کارزان) و محور ایلام به سرابله از میدان ارغوان شهر ایلام از ورود تمامی ماشین آلات و وسایل نقلیه بدون زنجیر چرخ ممانعت می شود.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: تردد در محور مواصلاتی و گردنه قلاجه روان و در این محور خوشبختانه مشکلی نداریم اما به تمامی رانندگان توصیه می شود از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

سرهنگ کهزادی ادامه داد: رانندگان در صورت تردد در محور های مواصلاتی استان علاوه بر اطمینان از ایمنی خودرو خود، با زنجیر چرخ حق تردد خواهند داشت.

به گزارش ایرنا، امروز با توجه به کاهش دمای هوا بنا به تصمیم ستاد بحران استان فعالیت مدارس ابتدایی نوبت صبح در روز دوشنبه ۲۷ دی ماه به علت برف و یخبندان غیر حضوری، مدارس متوسطه اول و دوم تعطیل و ادارات نیز فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می کنند.

با توجه به بارش برف، برودت هوا و یخبندان، فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم در نوبت صبح در شهرستان‌های ایلام، ایوان، بدره، ملکشاهی، چرداول و بخش‌ کارزان سیروان به غیر از دانش‌آموزانی که امتحان سراسری (کشوری) دارند، تعطیل و فعالیت مدارس ابتدایی غیرحضوری است.

 فعالیت ادارات و بانک ها نیز جز دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان در این مناطق با یک ساعت تاخیر آغاز می‌شود.

فعالیت سامانه بارشی که از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان ایلام شده، همچنان ادامه دارد و از عصر روز گذشته باعث بارش برف در مناطق سردسیر و کوهستانی شده است.