شناسهٔ خبر: 51900067 - سرویس استانی
منبع: برنا | لینک خبر

برگزاری رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور در گلستان

مدیر کل ورزش و جوانان گلستان گفت: مسابقات کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور در گلستان با نام گرامیداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از گرگان؛ قاسمعلی برزمینی اظهار کرد: استان گلستان و شهر گرگان طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ دی ماه میزبان رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور و مرحله اول چرخه ی انتخابی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا، بازی های آسیایی چین و رقابت های جهانی صربستان است.

برزمینی تصریح کرد: پس از برگزاری شورای تأمین استان، ستاد ملی مبارزه با کرونا به ما مجوز حضور ۳۰۰ نفر تماشاگر در سالن آزادی را داده است.

وی در مورد اسکان و میزبانی از تیم ها تصریح کرد: محل اسکان تمام تیم ها مشخص شده است و دستگاه های اجرایی با محوریت استانداری به میدان آمده اند. امیدوارم با تمهیداتی که در نظر گرفته شده است میزبانی خوبی از این مسابقات داشته باشیم.

برزمینی اظهار کرد: کشتی گلستان در سال های دور جایگاه بالایی در کشور داشته است. خانه کشتی خوبی در این استان افتتاح شد تا نونهالان و نوجوانان به این سالن بیایند و آینده کشتی استان را بسازند.

وی ادامه داد: قطعا برگزاری این مسابقات برای استان ما بسیار مهم است و باید دوباره خود را به جایگاه اصلی مان برگردانیم.

مسئول ستادبرگزاری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور گفت: تعداد ورزشکارانی که در این مسابقات حضور خواهند داشت بسیار زیاد است.

برزمینی گفت: به دلیل محدودیت منابع دولتی از ظرفیت خیرین و شرکت های خصوصی کمک گرفته ایم و همچنین جلسه ای نیز در اتاق بازرگانی استان داشته ایم تا بتوانیم کمک هایی را برای تامین بودجه یک میلیارد تومانی این مسابقات به دست آوریم.

برزمینی در پایان گفت: با توجه که این مسابقات در دی ماه برگزار می شود، تصمیم گرفتیم که این رقابت ها را با نام گرامیداشت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافعین حرم استان گلستان برگزار کنیم.

انتهای پیام

 

 

بیشتر بخوانید:

  • کارگردان گلستانی برنده جایزه بهترین مستند جشنواره سلفی بیست شد
  • قتل پدر به دست پسر در رامیان/ قاتل دستگیر شد