شناسهٔ خبر: 51579332 - سرویس علمی-فناوری
منبع: فارس | لینک خبر

بازدید محسن پیرهادی نماینده مجلس از نمایشگاه تلکام/ نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل حرف برای گفتن دارند

نماینده مجلس شورای اسلامی تهران در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰ در بازدید از غرفه فن‌آوا اظهار کرد: نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل حرف برای گفتن دارند.

صاحب‌خبر -

اخبار شرکت‌ها؛ محسن پیرهادی نماینده مجلس شورای اسلامی تهران در حاشیه بازدید از بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تلکام ۱۴۰۰ در بازدید از غرفه فن‌آوا اظهار کرد: نسل جوان و فعالان عرصه ارتباطات در حوزه بین‌الملل خدمات منحصر به فردی ارائه می‌دهد و می‌توان گفت در دنیا حرف برای گفتن دارند.

وی گفت: دولت و مجلس باید از این صنعت و در حوزه‌ شرکت‌های دانش بنیان و زیرمجموعه‌های توسعه‌ای در کشور حمایت داشته باشد. 

نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: در ارائه خدمات به مناطق روستایی برخی زیرساخت‌های لازم جزو خدمات عمومی نیست و فن آوا این خدمات را به مردم در این مناطق ارائه می‌دهد و حمایت و پشتیبانی‌های تدارکاتی آن باید صورت گیرد. 

وی بیان کرد: آنچه در این خصوص اهمیت بیشتری دارد منابع انسانی است که نیروهای جوان، متخصص و با معلومات بالا فعالیت داشته و باید از آنها حمایت‌های لازم در کشور انجام شود تا با اجرایی کردن ایده‌ها بتوانند به کشور خدمت کنند. 

پیرهادی در ارتباط با اینترنت ماهواره‌ای استارلینگ و چالش‌های پیش‌روی آن گفت: باید به آنچه موجب توسعه و دانش کشور می‌شود نزدیک شد و با رعایت ملاحظات حاکمیتی، آسیب‌های آن را مورد توجه قرار داد و رعایت کرد. 

وی در ادامه افزود: بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا از سیاست‌های دولت و مجلس بوده و با نگاهی باز به این موضوع پرداخته شده و جوانان باید از ظرفیت‌های جدید دنیا در مسیر افزایش دانش و آگاهی در حوزه صنعت و خدمات بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/