شناسهٔ خبر: 51120068 - سرویس اجتماعی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سارقان مسلح گوشی موبایل در آبادان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان از انهدام ۲ باند مسلحانه سرقت موبایل در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، سرهنگ حسین زلقی، فرمانده انتظامی شهرستان آبادان گفت: مأموران پلیس آگاهی هنگام گشت زنی به صورت نامحسوس به یک دستگاه موتورسیکلت سه نفره مشکوک، بلافاصله پس از دستور ایست و تعقیب و گریز موفق شدند در یک عملیات ضربتی ۳ سارق گوشی موبایل را دستگیرکنند و در بازرسی بدنی از متهمان تعداد یک قبضه سلاح کلت کمری دو قبضه سلاح سرد و ۴ دستگاه گوشی مسروقه کشف و ضبط شد.

او از دستگیری یک باند چهار نفره دیگر در زمینه سرقت موبایل خبر داد که از محل اختفای آنان ۷ دستگاه گوشی سرقتی، یک قبضه سلاح جنگی کمری و یک قبضه سلاح سرد کشف و ضبط گردید.

این مقام انتظامی در خاتمه با بیان اینکه کلیه سارقان دستگیر شده، ضمن مواجه حضوری با مالباختگان، در بازجویی با پلیس تاکنون به ۱۱ فقره سرقت گوشی معترف شدند که از این تعداد ۷ فقره به صورت مسلحانه بوده، گفت: پرونده قضایی علیه سارقان تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ زلقی ادامه داد: به دنبال مراجعه تعدادی از شهروندان عزیز آبادانی به یگان‌های انتظامی مبنی بر سرقت گوشی موبایل آن‌ها، با تهدید سلاح جنگی کمری و سلاح سرد چاقو، توسط تعدادی موتورسیکلت سوار ناشناس، شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در دستور کار قرارگرفت.

انتهای پیام / ا