شناسهٔ خبر: 51065266 - سرویس اجتماعی
منبع: ایلنا | لینک خبر

مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار شد

مراسم تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه با حضور حشمتی مهذّب، رئیس کل دادگستری استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضائیه، دیزجی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و نمایندگان سپاه محمد رسئل الله (ص) در محل سالن جلسات مجتمع قضایی امام خمینی(ره) دادگستری استان تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این مراسم رئیس کل دادگستری استان تهران ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر بیان کرد: ارتقای آگاهی‌های خانواده‌ها، کاهش دعاوی خانوادگی، پیشگیری از طلاق و آسیب های جدی مرتبط با مشکلات خانواده از مهمترین مسائل پیش روی است.

حشمتی همچنین مهمترین مسئله را پیشگیری دانست و تصریح کرد: همانطور که می دانید پیشگیری در هر کاری بهتر از درمان است و پیشگیری از مشکلات و دعاوی و پرونده بسیار ضرورت دارد و  باعث کاهش ورودی پرونده به محاکم قضایی می گردد.

حشمتی همچنین خطاب به مشاوران حاضر در مراسم تحلیف تاکید کردند که همیشه با روی باز و گشاده با ارباب رجوع برخود داشته و بر قسم خود پایبند باشند و از روی نظر شخصی و کینه به پرونده نگاه نداشته باشند.

در این مراسم همچنین ابراهیمی معاون مرکز مشاوران خانواده قوه قضائیه در مورد روند جذب و بکارگیری مشاوران ارائه داد و در ادامه به سوالات تعدادی از مشاوران پاسخ داد.