شناسهٔ خبر: 50956508 - سرویس اجتماعی
منبع: ایمنا | لینک خبر

آمار کرونا سیستان و بلوچستان اول آذر؛ ۲ فوتی و ۶۴ بستری جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۶۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا بستری شده‌ و دو مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی استان سیستان و بلوچستان ثبت شده است.

صاحب‌خبر -

سیدمحمد هاشمی شهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص آخرین آمار کلی بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان در ۲۴ ساعت منتهی به صبح امروز _ دوشنبه اول آذرماه _ اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در استان سیستان و بلوچستان ۶۴ نفر گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته در این استان دو مورد فوتی ثبت شده است، افزود: با احتساب تعداد بیماران بستری جدید در این استان در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد کل بیماران بستری در استان سیستان و بلوچستان به ۱۸۱ یک نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با بیان اینکه تعداد کل موارد فوت ناشی از بیماری کرونا در استان سیستان و بلوچستان به دو هزار و ۶۲۶ نفر رسیده است، تصریح کرد: برای پیشگیری از انتشار ویروس، در صورت مشاهده علائم اولیه بیماری، جهت تشخیص به موقع بیماری، افراد باید به نزدیک‌ترین مرکز غربالگری سرپایی کرونا در محل سکونت خود مراجعه کنند.