به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، آقای مجید سلطانی در نشست خبری درباره اظهارات اخیر اقای فلاح جوشقانی مشاور وزیر ارتباطات مبنی بر نبود مشتری گرایی در مخابرات افزود: به طور میانگین ۸۵ درصد رضایت مشتریان را جلب کرده ایم و بر اساس ارزیابیها این رضایت روند صعودی دارد.
اقای سلطانی گفت: هم اکنون ۲۰ میلیون مشترک فعال در بخش تلفن و ۶ میلیون مشترک در بخش باند پهن ثابت داریم و طبیعی است که با این گستردگی شبکه در کشور، نارضایتیهایی هم وجود داشته باشد.
وی افزود: در بخش کیفیت شبکه هم زیر نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستیم و اقدامات ما در مرکز مانیتورینگ مخابرات رصد میشود و در شاخصهای کیفیت شبکه از حد استاندارد بالاتریم.
بیشتر بخوانید
استانهای محروم در اولویت توسعه شبکه مخابراتی
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: استانهایی که به لحاظ مسائل مخابراتی عقب ماندگی بیشتری دارند در برنامههای توسعهای در اولویت قرار میگیرند تا زیرساختها با سرعت بیشتری تامین شود. مشروح خبر
کاهش سرقت کابلهای مخابراتی
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به مشکلاتی که از بابت سرقت کابلهای مخابراتی برای مردم و شرکت ایجاد شده است، گفت: با کنترلها و هماهنگیهای صورت گرفته میزان سرقتها و خسارتهای ناشی از آن کاهش یافته است. مشروح خبر
پرداخت ۸ هزار میلیارد تومان به سهامداران
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: در ۱۲ سال اخیر هفت هزار میلیارد تومان به سهامداران پرداخت شده است. مشروح خبر
اصلاح تعرفههای بخش ثابت به نفع مردم است
مدیر عامل شرکت مخابرات ایران: با اصلاح تعرفههای تلفن ثبات هیچ فشاری به سبد هزینه خانوار وارد نمیشود و مردم در نهایت سود خواهند برد. مشروح خبر