شناسهٔ خبر: 50576614 - سرویس اجتماعی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

هشدار جانشین فرمانده ناجا به مجرمان و متخلفان

جانشین فرمانده نیروی انتظامی به مجرمان و متخلفان هشدار داد و گفت: مجرمان بدانند که گرفتار می‌شوند، لذا قبل از پشیمانی اعمال مجرمانه خود را کنار بگذارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار رضایی در حاشیه اجرای پنجمین طرح کاشف پلیس آگاهی تهران بزرگ، افزود: مردم باید در نگهداری درست و صحیح اموالشان هم دقت کنند، پلیس امروز ایران، پلیس مقتدر و مسلط است و با تمام توان در خدمت مردم قرار دارد.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه رسیدگی به برخی پرونده‌ها به ۲۴ ساعت نکشیده است، گفت: این اقتدار پلیس است و مجرمان بدانند که به هر طریقی گرفتار می‌شوند، لذا قبل از پشیمانی اعمال مجرمانه خود را کنار بگذارند.
وی با اشاره به بحث تردد خودرو‌های هنجار شکن و شوتی‌ها، گفت: این‌ها آرامش ترافیک را برهم زدند، به همه رده‌های ذی ربط انتظامی از جمله راهور و. گفتیم تا در هر مکانی این خودرو‌ها را دیدند، بدون درنگ آن‌ها را متوقف کنند.
جانشین فرمانده ناجا تاکید کرد: چه خودرو‌های حامل بار قاچاق و چه خودرو‌هایی که ناهنجاری ترافیکی ایجاد می‌کنند، باید متوقف شوند.
وی افزود: تذکر جدی می‌دهم به کسانی که از فرمان پلیس دوری می‌کنند و به فرمان ایست انتظامی توجه نمی‌کنند، پلیس این بی تفاوتی را تحمل نخواهد کرد چرا که مردم از پلیس آرامش می‌خواهند.
سردار رضایی گفت: پلیس یعنی قانون و همه باید از دستور قانونی پلیس تمکین کنند.
وی در واکنش به نبود نظارت‌ها و کنترل‌ها در گلوگاه‌های مرزی و ورود کالا‌های قاچاق، گفت: باید از دستگاه‌ها و سیستم‌های ویژه در پایش کامیون‌ها و تریلی‌ها استفاده کنیم، چرا که یک مامور نمی‌تواند تریلی به آن ابعاد و گستردگی را رصد کند.