شناسهٔ خبر: 49189381 - سرویس سیاسی
منبع: اکونیوز | لینک خبر

سجادی: در وزارت ورزش تلاش جهادی خواهیم کرد/ کاروان ایران در ...

اقتصاد ایران: وزیر ورزش جوانان گفت: امیدوارم با تلاش جهادی زمینه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و اهداف دولت مردمی را فراهم شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سید حمید سجادی در نخستین جلسه شورای معاونین این وزارتخانه، به دیدار اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب که صبح امروز انجام شد، اشاره کرد و توضیح داد: دیدار با مقام معظم رهبری بسیار با ارزش، پربار و پرانرژی بود و تکالیف بسیار حیاتی را برای ایجاد رضایت مندی مردمی مطرح کردند.

وی تاکید کرد : برای تحقق منویات معظم له در دولت مردمی،باید یک بردار برآیند را ترسیم کرده و با تلاش جهادی، تکالیف دو حوزه ورزش و امور جوانان را در قالب کار تیمی به بهترین نحو اجرایی و خدمات ماندگاری را برای سربلندی ایران عزیز به یادگار بگذاریم.

سید حمید سجادی در بخش دیگری از سخنانش بازی های پارالمپیک توکیو را مورد توجه قرار داد و با اشاره به حضور کاروان ورزشی سردار دلها دراین رویداد مهم، کسب یک مدال طلا و دو مدال نقره توسط ورزشکاران کشورمان در این آوردگاه بزرگ را ستایش کرد.

او با تاکید براینکه درخشش کاروان ورزشی ایران ادامه خواهد داشت، افزود: با توجه به گزارش رئیس کمیته ملی پارالمپیک از آخرین وضعیت کاروان ورزشی ایران در بازی‌های توکیو، مطمئن هستم روزهای آینده، برای ایران عزیز بسیار نوید بخش خواهد بود.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اولویت اصلی حفظ سلامتی ورزشکاران جانباز و معلول است، ابراز امیدواری کرد که کاروان ورزشی سردار دلها با سلامتی و افتخار به کشور باز گردد.

دکتر سجادی در بخش دیگری از سخنانش مراتب قدردانی خود را از رأی اعتماد نمایندگان محترم یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ایران اعلام کرد و گفت: منتخبین مردم در خانه ملت در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب که علاقمند بودند دولت هر چه سریعتر فعالیت خود را آغاز کند، تعامل، همدلی و همراهی دو قوه مقننه و مجریه را به بهترین شکل به نمایش گذاشتند.

وی با تقدیر ازحسن اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی افزود : از تمامی منتخبین مردم در خانه ملت، با هر دیدگاهی سپاسگزارم چرا که جلسات بسیار خوب و ارزشمندی را با کمیسیون‌ها و فراکسیون‌ها برگزار و به نتایج خوبی دست پیدا کردیم.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در این جلسات نمایندگان مجلس ضمن تبیین مشکلات ورزش و امور جوانان مناطق خود، نکات بسیار مهمی را ارائه دادند که بی تردید، دغدغه های آنها در فرایند فعالیت های مختلف برای توسعه و تعالی دو حوزه ورزش و امور جوانان مورد توجه قرار خواهد گرفت.

اولین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان دولت مردمی به ریاست دکتر سید حمید سجادی عصر امروز با محوریت ارائه گزارش آخرین وضعیت ورزش و امور جوانان کشور از سوی معاونین همراه بود.

سجادی: وزارت ورزش به حاشیه رفته است/ جوانان موتور پیشران پیشرفت هستند

 

انتهای پیام/