شناسهٔ خبر: 49026241 - سرویس استانی
منبع: فارس | لینک خبر

نماینده دامغان: پرونده معدن طزره در دست پیگیری است

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: پرونده معدن طزره دامغان در قوه قضائیه در دست پیگیری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، علی‌اکبر علیزاده‌برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس در دیدار با جمعی از مسؤولان و نمایندگان بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان دامغان، ضمن تقدیر از حضور جهادی دانشجویان در عرصه‌های مختلف تأکید کرد: بدون شک نسل جدید جوانان کشور از نظر وظیفه‌شناسی و حضور در عرصه‌های گوناگون نظام و انقلاب از نسل‌های گذشته جلوترند.

او در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان پیرامون معدن طزره اظهار کرد: در مسأله معدن، آنچه به ما برمی‌گشت، فعال شدن سازمان بازرسی، اداره کار استان و قوه قضائیه بود و پرونده هم تشکیل شد و در دست پیگیری است.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: بنده در چند نوبت در تماس با دادستان، پیگیر پیشرفت پرونده بوده‌ام و شما عزیزان نیز می‌توانید از طریق دادستان قضایی این مسأله را دنبال کنید.

علیزاده‌برمی در پاسخ به پرسش مطرح‌شده در بحث خانواده و جمعیت، به تشریح طرح مجلس شورای اسلامی با عنوان طرح تعالی خانواده و جوانی جمعیت پرداخت.

او در ارتباط با موضوع طرح شفافیت اظهار داشت: این طرح پس از بررسی مجدد در کمیسیون آیین‌نامه داخلی مجلس مصوب شده است و طبق آیین‌نامه هیأت رئیسه در نوبت صحن علنی مجلس قرار دارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس پیرامون طرح صیانت از فضای مجازی تأکید کرد: فضای مجازی در کشور ما هیچ قانون و سامانی ندارد و شاید فضای مجازی هیچ کشوری در دنیا تا این اندازه رها نباشد.

وی تصریح کرد: وقتی طرحی به‌صورت اصل هشتادوپنجی مورد بررسی قرار گیرد، امکان ارائه نظر از سوی کارشناسان و متخصصانی غیر از نمایندگان مجلس نیز در این کمیسیون فراهم می‌شود. نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: همچنین این طرح به‌صورت علنی و با اطلاع‌رسانی جزئیات به مردم عزیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ابتدای این دیدار، نمایندگان بسیج دانشجویی به بیان دیدگاه‌ها و پرسش‌های خود پیرامون موضوعات مختلف ملی و منطقه‌ای پرداختند.

مسأله خانواده و پیری جمعیت، معدن طزره و پیگیری احقاق حقوق کارگران، طرح حمایت از حقوق کاربران فضای مجازی و نیز پیگیری سرانجام طرح شفافیت از جمله موضوعات مطرح‌شده از سوی دانشجویان بود.

انتهای پیام/74001/م/