شناسهٔ خبر: 48397320 - سرویس استانی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صدای پای آب از روستای گُرگُر به گوش می‌رسد

اهالی روستای گُرگُر از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر از آب خام استفاده می‌کردند که با پیگیری‌هایی انجام شده، آب شرب به زودی به این روستا می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حبیب آقاجری نماینده بندر ماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی گفت: روستای گُرگُر از توابع بخش مرکزی بندر ماهشهر با جمعیتی بالغ بر ۴ هزار نفر از داشتن آب شرب محروم بود و اهالی آن از آب خام رودخانه جراحی استفاده می‌کردند..

او با بیان اینکه نشستی با حضور مسئولان ذیربط برای حل مشکل آب شرب این روستا برگزار و مقرر شد طوری عمل شود که پس از پایان لوله‌گذاری در کمتر از یک ماه، روزانه ۲ هزار و ۴۰۰ متر مکعب آب از ایستگاه مرغزار به روستای گرگر فرستاده شود، افزود: بخش زیادی از لوله‌گذاری انجام شده، اما برای تکمیل آن به ۱.۵ کیلومتر لوله نیاز بود که با پیگیری‌های سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر این میزان لوله مورد نیاز تامین شد.

آقاجری اظهار داشت: همچنین آبفا متعهد شد تابلو برق و پمپ آب مورد نیاز ایستگاه را تا اواسط مردادماه نصب کند تا مشکل آب روستای گرگر به طور کلی حل شود و آب شرب به این روستا برسد.

انتهای پیام/ی