شناسهٔ خبر: 48004575 - سرویس اجتماعی
منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

روند تدریجی افزایش دما در تهران

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

صاحب‌خبر -
کبری رفیعی کارشناس هواشناسی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور در گفت ‌وگو با میزان گفت:تا چند روز آینده در کشور جوی آرام و پایدار را خواهیم داشت.

رفیعی افزود:طی روز‌های آینده در جنوب سیستان بلوچستان، ارتفاعات جنوب کرمان و هرمزگان بعد ازظهر و شب‌ها رشد ابر، رعد و برق و وزش باد را شاهد خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی گفت: برای سه روز آینده شمال استان‌های آذربایجان غربی و شرقی بعد از ظهر و شب‌ها بارش پراکنده را خواهد داشت.

رفیعی گفت:فردا دوشنبه شاهد موجی هستیم که ازسوی نوار شمالی کشور عبور می‌کند از این رو آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی رگبار پراکنده و رعد برق و وزش بادشدید موقتی را خواهد داشت.
وی در مورد وضعیت سواحل کشور در طی هفته جاری گفت:چهارشنبه در سواحل کشور هم شاهد بارش پراکنده و هم کاهش دما خواهیم بود.

این کارشناس هواشناسی در مورد آب‌های جنوبی کشور گفت: از امروز تا اواسط هفته شرق دریای عمان مواج است از چهارشنبه تا آخر هفته نوار شرقی به خصوص منطقه زابل باد و گرد و خاک را خواهد داشت.

وی در پایان در مورد آخرین وضعیت جوی تهران گفت: در مورد تهران هم ما شاهد جوی پایدار و آسمان صاف گاهی همراه با وزش باد خواهیم بود. دمای امروز تهران ۳۶ درجه است که تا پایان هفته شاهد روند تدریجی افزایش آن خواهیم بود.
 

انتهای پیام/