شناسهٔ خبر: 47946470 - سرویس سیاسی
منبع: میزان | لینک خبر

معاون استاندار تهران: فعالیت شهربازی‌های روباز بلامانع است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از فعالیت شهربازی‌های روباز در استان تهران با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی خبر داد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ عبدالرضا چراغعلی اظهار داشت: براساس اعلام دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی کرونا، فعالیت شهربازی‌های روباز با رعایت اجرای دقیق دستورالعمل تدوین شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است.

وی بیان کرد: برطبق دستور وزیر کشور در رابطه با تغییر جداول فعالیت مشاغل، متناسب با وضعیت رنگ‌بندی شهرها، فعالیت بوستان‌ها و مراکز تفریحی موجود جزو گروه دوم مشاغل قرار گرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران افزود: بر همین اساس فعالیت شهربازی‌های روباز با رعایت اجرای دقیق دستورالعمل تدوین شده وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و نظارت مستمر مبادی ذی‌ربط بلامانع است.

چراغعلی با بیان اینکه شهربازی‌های کشور از زمان شیوع کرونا تاکنون تعطیل بوده است تصریح کرد: امیدواریم ترتیبی اتخاذ شود تا این امر به کلیه دستگاه‌های ذیربط ابلاغ تا همکاری لازم را داشته باشند.
 
فعالیت بیش از هفت هزار بازرس در فرایند انتخابات

عبدالرضا چراغعلی با اشاره به فعالیت بیش از هفت هزار بازرس (شامل بازرس، بازرس ویژه و سربازرس) در فرایند سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا و همچنین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، در پیامی از حضور و مشارکت مردم شریف استان تهران در انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر و تشکر کرد.

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم به حول قوه الهی یکبار دیگر حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در انتخابات و با پیروزی ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی به سرانجام رسید و پیوند مستحکم ایران و ایرانی با نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رُخ همه بدخواهان کشاند و ظرفیت ایرانی مؤمن و غیور را متبلور و این کشور و منافع ملی و آینده آن را بیمه نمود.

اینجانب ضمن تبریک جشن بزرگ حماسه‌آفرینی و حضور مردم همیشه در صحنه به تمامی هموطنان عزیز خاصه مردم شریف استان تهران از تمامی عوامل برگزاری انتخابات علی‌الخصوص اعضای هیأت بازرسی انتخابات که به برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند بدور از هرگونه حاشیه کمک نمودند تقدیر و تشکر نموده و برای ایران اسلامی آینده‌ای سرشار از موفقیت و پیشرفت آرزومندم. امید است که همواره با اتکال به خداوند متعال و تحت عنایات حضرت بقیه‌الله‌الاعظم (عج) در جهت خدمت صادقانه به مردم عزیز، موفق و پیروز باشید.

 


انتهای پیام/