شناسهٔ خبر: 47844770 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

ظهور و بروز اراده ملی؛

امام جمعه پاوه: حضور در انتخابات نشانه بیداری ملت ایران است

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه پاوه با دعوت از عموم ملت ایران به خصوص مردم کُرد و اهل سنت در انتخابات گفت: حضور در صحنه انتخابات نشانه بیداری مردم شریف ایران اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، ماموستا مُلا «قادر قادری» روز جمعه پس از حضور در شعبه اخذ رای مستقر در هلال احمر پاوه و شرکت در انتخابات در جمع خبرنگاران، افزود: حضور پرشور مردم در انتخابات، برای دشمنان و مخالفان انقلاب اسلامی و امنیت و تمامیت ارضی کشور مایه نگرانی است.

وی با بیان اینکه حضور مردم را یک تکلیف می دانیم، اضافه کرد: ما تابع قرآن کریم هستیم و نباید غافل باشیم چرا که دشمنان منتظر غفلت ما هستند.

امام جمعه پاوه ادامه داد: آرایی که به صندوق خواهد رفت آرای اعتماد به نظام و انقلاب است و مردم انتظار دارند منتخبین و مسوولین پاسخگوی آرای مردم باشند.

امام جمعه پاوه: حضور در انتخابات نشانه بیداری ملت ایران است

در مجموع ۶۵ نامزد در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی در شهرهای پاوه ، نودشه ، بانه وره، نوسود و باینگان با هم رقابت می کنند.

برای اخد آرای مردم این شهرستان در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، ۷۱ شعبه اخذ رای با ۱۴۴ صندوق  پیش‌بینی شده است.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خرداد در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

شهرستان مرزی پاوه با ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی استان کرمانشاه واقع شده است.

امام جمعه پاوه: حضور در انتخابات نشانه بیداری ملت ایران است