شناسهٔ خبر: 47843888 - سرویس سیاسی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کاندیدا‌ها و مردم نگران تجمیع آرای دستی و الکترونیکی نباشند

فرماندار تبریز با اشاره به این‌که مشکلاتی در برخی شعب اخذ رای در سطح شهر تبریز رخ داده است گفت: کاندیدا‌ها و مردم نگران تجمیع آرای دستی و الکترونیکی نباشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،  مهدوی فرماندار تبریز با اشاره به این‌که مشکلاتی در برخی شعب اخذ رای در سطح شهر  تبریز رخ داده است، گفت: برای حل این مشکل امکان رای دادن به صورت دستی فراهم شده و مردم هیچ دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشند چراکه هم آرای دستی و هم آرای الکترونیکی در پایان انتخابات محاسبه خواهد شد.

 مهدوی با بیان این‌که از مردم عزیز بابت وقفه‌ای که در آغاز رای‌گیری در برخی شعب شهر تبریز رخ داده است، عذرخواهی می‌کنیم، اظهار کرد: به دلیل تاخیر در ارسال کارت‌های الکترونیکی از تهران به تبریز و طولانی بودن پیکر بندی، مشکلاتی در رای گیری الکترونیکی در برخی شعب تبریز رخ داد؛ اما تحت هیچ شرایطی انتخابات متوقف نخواهد شد و تا رفع مشکل از تعرفه‌های دستی برای رای گیری استفاده می‌شود.

او با بیان این‌که پیش بینی‌های لازم برای هر شرایطی انجام شده است، گفت: این موضوع پیش بینی شده بود که در صورت مواجهه با مشکلاتی در روند اخذ رای به صورت الکترونیکی، تمامی شعب اخذ به صورت دستی به رای گیری ادامه دهند.

مهدوی خاطرنشان کرد: اکنون نیز تعدادی از دستگاه‌های الکترونیکی در برخی شعبات سطع شهر با مشکلاتی مواجه هستند که این شعبات تا زمان رفع مشکل، به صورت دستی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

او گفت: این موضوع صرفا مربوط به کلانشهر تبریز بوده و هیچ مشکلی در روند رای گیری سایر شهرستان‌ها وجود ندارد و انتخاباتی سالم و آرام را سپری می‌کنیم.

فرماندار تبریز گفت: نامزد‌های محترم و مردم هیچ نگرانی بابت شمارش آرا نداشته باشند و بعد از اتمام فرآیند رای گیری هم آرای الکترونیکی و هم دستی نیز همانند انتخابات ریاست جمهوری محاسبه خواهند شد.

انتهای پیام/ک