شناسهٔ خبر: 47788608 - سرویس استانی
منبع: ایسنا | لینک خبر

نامزد سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری:

خراسان شمالی باید استان مهاجرپذیر باشد

سید پوریا مسلمی

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: استان خراسان شمالی با توجه به پتانسیل ها و ظرفیت هایی که دارد باید استانی مهاجر پذیر باشد.

صاحب‌خبر -

سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی طی سفر خود به استان خراسان شمالی و حضور بین مردم شهر غلامان در شهرستان راز و جرگلان در تاریخ ۲۵ خرداد ماه اظهار کرد: مسئله امروز کشور ما غیرت است که باید در مسئولان وجود داشته باشد تا به مردم خدمت کنند.

وی افزود: ۴۲ سال است که مردم غیور مردانه و جسورانه پای انقلاب ایستاده اند و در تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی هم خود را عقب نکشیدند.

وی تاکید کرد: وقت آن است تا دولتمردان نیز به مسئولیت‌های خود عمل کرده، کوتاه نیایند و از پشت درهای بسته با مردم سخن نگویند.

وی با انتقاد از اینکه تمامی ظرفیت ها و امکانات و اعتبارات در تهران متمرکز می‌شود، افزود: نباید همه کشور را تهران دانست، دولت جمهوری اسلامی متعلق به همه اقوام، شهرها، جنسیت و سن است و متعلق به طبقه خاصی نیست و در حقیقت رشد کشور با رشد تمامی مردم شکل می گیرد.

قاضی زاده هاشمی گفت: کشور دچار تورم مزمن دائمی است که مشکل داخلی است و باید حل شود.

نامزد سیزدهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۶۷ درصد از وام‌های بانکی فقط به تهران داده می‌شود و اگر از پنج استان برخوردار فاکتور بگیریم سایر استان‌ها فقط ۲۰ درصد وام های نظام بانکی را می گیرد.

وی تاکید کرد: اداره کشور با دارو و مسکن ممکن نیست و جراحی بزرگ نیاز دارد تا روندها تغییر کند و اکنون روندهایی در کشور وجود دارد که فقر تولید می کند و اجازه نمی دهد محرومان از امکانات بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: برای تمام شهرستان‌های کشور موتور پیشران تعریف کردیم تا محور، آن چیزی باشد که مسئولان همان نقطه و مردمش می خواهند، آن هم با اختیارات کامل و مشورت با نخبگان، و در صورتی که یک سوم مردم از مدیری ناراضی باشند آن مسئول باید عزل شود.

 وی خاطرنشان کرد: ۱۳۷۰۰ مدیر بزرگ و کوچک در رده های معاون مدیرکل، مدیرکل و فرمانداران به بالا در کشور داریم اما جواب مردم را نمی دهند و برای امور جزئی آنها را اذیت می کند.

وی خاطرنشان کرد: استان خراسان شمالی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری نظیر معادن و نقاط گردشگری است و باید از آن ظرفیت ها برای ارتقای سطح زندگی مردم بهره برد. قاضی زاده هاشمی تاکید کرد: توسعه زیرساخت‌ها و ایجاد اشتغال وظیفه دولت ها است اما بزرگترین وظیفه دولت ایجاد عدالت است و باید ساختارهایی که از ایجاد عدالت جلوگیری می کند آنها را اصلاح کند، نه اینکه دولت بسته معیشتی بدهد و ....

قاضی زاده هاشمی گفت: دولت سلام، دولت مردم و مناطق محروم خواهد بود، برای همین به  خراسان شمالی و شهرستان راز و جرگلان آمده ایم، این منطقه کهکشانی از مذاهب و مهد وحدت است و دارای مردمی است که خود را متعلق به اسلام و ایران می دانند و پای آن نیز ایستادند.

وی تأکید کرد: دولت سلام دریچه راه حل مشکلاتی است که قرار است به مردم واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: دولت سلام، دولت گام دوم است و می تواند کارها را با کمک مردم و پیشتازی جوانان جلو ببرد، دولت سلام متعلق به همه مردم ایران است و نخواهد گذاشت تبعیض موجود در کشور ادامه دار باشد.

انتهای پیام