شناسهٔ خبر: 47583328 - سرویس استانی
منبع: ایرنا | لینک خبر

صدا و سیمای همدان نگاهی حمایتی به ورزش همگانی و قهرمانی دارد

همدان- ایرنا- مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان گفت که این سازمان نگاهی حمایتی به توسعه ورزش در عرصه‌های همگانی و قهرمانی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، مهدی دهقان نیری روز چهارشنبه در نشست هم‌اندیشی هیات جانبازان و معلولین استان همدان اظهار داشت: ورزش یکی از برنامه‌های مهم و پوششی صدا و سیمای مرکز همدان به شمار می‌رود و توجه جدی به این مقوله اجتماعی داریم.

وی با تاکید بر اینکه توجه به فعالیت ورزشی جانبازان و معلولان از اهمیتی بالقوه برخوردار است، بیان کرد: آماده هرگونه همکاری برای اعتلا و تقویت ورزش در بین جانبازان و معلولان هستیم.

دهقان نیری با تاکید بر تقویت روحیه نشاط و شادابی در قشر جانباز و معلول جامعه، پیشنهاد کرد: صدا و سیما با همکاری دستگاه ورزش مسابقه ای ورزشی را برای جانبازان و معلولان با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های آنان برگزار کند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز همدان با تاکید بر ضرورت معرفی جایگاه ورزش جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: بهتر است کارشناسان خبره ورزش در این حوزه در برنامه‌های صدا و سیما حضور یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز گفت: پنج میلیارد تومان اعتبار با حمایت استاندار و رییس برنامه و بودجه استان برای ساخت مجموعه پارالمپیک همدان اختصاص یافته است.

"حمید سیفی" افزود: امیدواریم با حمایت‌های بیش از پیش وزارت ورزش بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسبت به شروع عملیات اجرایی این مجموعه اقدام کنیم.

وی برخورداری ورزشکاران جانباز، معلول و ایثارگر از مجموعه‌ای اختصاصی را مهم دانست و گفت:  توجه به نیازهای جامعه معلولان و جانبازان استان همدان یکی از اولویت‌های مهم دستگاه ورزش است.