شناسهٔ خبر: 47548390 - سرویس استانی
منبع: دفاع پرس | لینک خبر

اعلام ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در حرم رضوی

ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سی و دومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و گرامیداشت قیام 15 خرداد اعلام شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، به مناسبت فرارسیدن سی و دومین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی برنامه‌های متعددی را برای بزرگداشت 14 و 15 خرداد تدارک دیده که با حضور زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

این ویژه برنامه‌ها از ساعت 19 پنجشنبه 13 خرداد با برگزاری مراسم سالروز رحلت امام خمینی (ره) و با سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی‌تبار در صحن پیامبر اعظم (ص) آغاز می‌شود. این مراسم بعد از نماز مغرب و عشا در رواق امام خمینی (ره) ادامه خواهد یافت که آیت‌الله سیداحمد خاتمی به ایراد سخن خواهد پرداخت و علی مالکی‌نژاد، دعای کمیل را قرائت خواهد کرد.

همچنین از ساعت 19 روز جمعه 14 خرداد، ویژه برنامه سالروز قیام 15 خرداد با سخنرانی حجت‌الاسلام شریعتی‌تبار در صحن پیامبر اعظم (ص) و آیت‌الله سیداحمد خاتمی در رواق امام خمینی (ره) سخنرانی برگزار می‌شود. شعرخوانی هادی منوری و علیرضا خاکساری و مرثیه‌سرایی علی ملائکه، از دیگر بخش‌های مراسم گرامیداشت قیام 15 خرداد در حرم مطهر رضوی خواهد بود.

مراسم گرامیداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام 15 خرداد شنبه پانزدهم خرداد ساعت 10:30 در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.

در این مراسم که زائران و مجاورین بارگاه منور رضوی حضور خواهند داشت حجت‌الاسلام احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی به ایراد سخن خواهد پرداخت.

مداحی ذاکر اهل‌ بیت صادق آهنگران، شعرخوانی حجت‌الاسلام سیدی و اجرای سرود توسط گروه «گلدسته‌های حرم» از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت گرامیداشت 15 خرداد در حرم مطهر رضوی است.

انتهای پیام/