شناسهٔ خبر: 47540452 - سرویس اجتماعی
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

افزایش ۷ تا ۱۲ درجه‌ای دمای هوا در سواحل خزر و اردبیل

کارشناس هواشناسی گفت: سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بین ۷ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با  بیان اینکه در چند روز آینده در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار و آسمانی صاف پیش‌بینی می‌شود گفت: امشب و فردا در برخی نقاط استان‌های ساحلی دریای خزر، شمال خراسان‌رضوی و خراسان شمالی بارش خفیف باران و در ارتفاعات رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: روز‌های سه‌شنبه و چهارشنبه دمای هوا در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به‌سبب وزش باد گرم جنوبی بین ۷ تا ۱۲ درجه افزایش می‌یابد.

ضیائیان توضیح داد: در روز‌های پنجشنبه و جمعه مجدد با توجه به شمالی شدن جریان‌ها ، دمای هوا در سواحل دریای خزر و اردبیل بین ۸ تا ۱۳ درجه کاهش خواهد یافت.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در سایر مناطق کشور توده هوای نسبتاً گرم تا پنج روز آینده همچنان مستقر خواهد بود.

ضیائیان گفت: امشب و فردا در شرق کشور و روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در بخش‌هایی از غرب و شمال‌غرب کشور افزایش سرعت وزش باد و خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: روز‌های پنجشنبه و جمعه دریای خزر و از امشب تا جمعه مناطق شمالی و مرکزی خلیج‌فارس و شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

کارشناس هواشناسی درباره‌ آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای تهران  به ۳۸ درجه و کمترین آن به ۲۴ درجه می رسد.

انتهای پیام/