شناسهٔ خبر: 47485313 - سرویس علمی-فناوری
منبع: خبرنامه دانشجویان ایران | لینک خبر

تغییر زمان برگزاری امتحانات دانشکده‌های فنی کشور در روز انتخابات

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: دانشکده‌ها می‌توانند زمان امتحان دانشجویان را در روز انتخابات تغییر دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حیدر میرفخرالدینی معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور، درباره خبر منتشر شده بر مبنای تغییر امتحانات پایان ترم اظهار کرد: هیچ تغییری در تاریخ امتحانات دانشگاه فنی و حرفه‌ای رخ نداده است.

او افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد برخی از آموزشکده‌ها و دانشکده‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای در سراسر کشور حوزه انتخابیه باشند به پیشنهاد برخی از روسای دانشکده‌ها مقرر شده تا یک روز قبل (پنج شنبه) و یک روز بعد ازانتخابات (شنبه) برای امتحان برنامه ریزی نشود، اما به صورت کلی بازه زمانی امتحانات تغییری نکرده است.

میرفخرالدینی تصریح کرد: طبق روال گذشته در دانشگاه فنی و حرفه‌ای معمولا پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها امتحان برگزار نمی‌کردیم و در صورتی که در روز شنبه، مرکزی در دانشگاه فنی و حرفه‌ای حوزه انتخابیه باشد، می‌تواند امتحان آن روز را لغو کرده یا در آن زمان برنامه ریزی برای امتحان نداشته باشد.

معاون آموزشی دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور درباره شروع زمان امتحانات پایان ترم گفت: تاریخ امتحانات پایان ترم از ۲۲ خرداد آغاز و تا ۳ تیر ادامه دارد و با هماهنگی که با واحد فناوری اطلاعات دانشگاه داشته ایم، در صورتی که مرکزی دچار اختلال اینترنت یا قطعی برق بشود امکان تمدید یک هفته‌ای زمان امتحان تا ۱۰ تیر نیز وجود خواهد داشت.